Genre: Actie / Avontuur
Speelduur: 123 minuten / 136 minuten (extended cut)
Alternatieve titel: Task Force X
Oorsprong:
Verenigde Staten / Canada
Geregisseerd door: David Ayer
Met onder meer: Will Smith, Jared Leto en Margot Robbie
IMDb beoordeling:
5,9 (754.775)
Gesproken taal: Engels, Japans en Spaans
Releasedatum: 4 augustus 2016
On Demand:
Bekijk via Netflix
Bekijk via Pathé Thuis
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Plot Suicide Squad
"Worst. Heroes. Ever."
De geheime overheidsorganisatie A.R.G.U.S, onder leiding van Amanda Waller, doet een beroep op een strijdmacht bestaande uit een aantal supercriminelen. Ze staan bekend als Task Force X of ook wel de Suicide Squad. Ze krijgen gevaarlijke opdrachten toegewezen in ruil voor een kortere gevangenisstraf.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (5,9 / 754775)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- Suicide Squad (MusicMeter)
- Kijk op Netflix
- Pathé Thuis: vanaf € 9,99 / huur € 2,99
Social Media
Acteurs en actrices
Floyd Lawton / Deadshot
The Joker
Harleen Quinzel / Harley Quinn
Rick Flag
Amanda Waller
George 'Digger' Harkness / Boomerang
Chato Santana / El Diablo
Waylon Jones / Killer Croc
June Moone / Enchantress
Keith Griggs
Reviews & comments
Aminam019
-
- 19 berichten
- 6 stemmen
Op zich mee eens maar vergeet niet dat Nolan's trilogie niets met de DC universum te maken heeft, zoals ze hem nu proberen op te bouwen. Nolan had complete vrijheid en deed er iets magisch mee. Dat en acteurs als Bale, Ledger, Hardy, Neeson etc. zijn natuurlijk wel van een ander kaliber dan waar ze nu mee aankomen (Ben Affleck is een lichtpuntje). Iron Man is op zich geen interessanter personage dan Superman maar RDJ is gewoon op alle vlakken beter dan Cavill. De regisseurs van de Marvel-films zijn niet beter dan Snyder of Ayer maar de scripts zijn gewoon beter en de acteurs doen er meer mee. En DC wil alles snel, snel, snel. Marvel was zo slim om eerst alle Avengers te introduceren voordat er een Avengers film kwam maar DC gooit er een Justice League film in zonder dat we The Flash, Aquaman of Cyborg echt hebben leren kennen. Maar een Batman film met Affleck, Leto en Robbie? Sign me up! En Wonder Woman wordt ook wel wat. Alleen zet je personages centraal, gooi er wat humor in en vertel een normaal coherent verhaal. DC maakt het allemaal zo moeilijk terwijl het echt niet zo moeilijk is. Nolan, Burton en Marvel hebben laten zien hoe het moet.
Mooi verwoord, en helemaal mee eens. DC wil te snel een inhaal slag maken, waardoor alles ontzettend rommelig word gebracht. Ik vind cavill ook een vreselijk stijfe en suffe superman, hoop dat hij nog een beetje groeit in zijn rol. De meeste hoop heb ik voor de nieuwe batman, affleck staat daar aan het roer en ik vind hem als regiseur erg sterk. Hopen dat leto weer opkomt draven als de joker want hoe hij hem neerzet vind ik wel boeiend alleen kreeg nu te weinig screentime om echt iets te laten zien.
Nicholas
-
- 1765 berichten
- 278 stemmen
Das natuurlijk niet vreemd. The Joker is de grootste en meest bekende schurk in het DC-universe.
paul83
-
- 1361 berichten
- 1571 stemmen
Das natuurlijk niet vreemd. The Joker is de grootste en meest bekende schurk in het DC-universe.
Volgens mij dient hij hier ook ter introductie. Zijn rol in Assault on Arkham is ook niet erg groot dus mensen moeten eens ophouden met mekkeren. Dat heet marketing mensen...
RobertKR
-
- 93 berichten
- 60 stemmen
Op zich mee eens maar vergeet niet dat Nolan's trilogie niets met de DC universum te maken heeft, zoals ze hem nu proberen op te bouwen. Nolan had complete vrijheid en deed er iets magisch mee. Dat en acteurs als Bale, Ledger, Hardy, Neeson etc. zijn natuurlijk wel van een ander kaliber dan waar ze nu mee aankomen (Ben Affleck is een lichtpuntje). Iron Man is op zich geen interessanter personage dan Superman maar RDJ is gewoon op alle vlakken beter dan Cavill. De regisseurs van de Marvel-films zijn niet beter dan Snyder of Ayer maar de scripts zijn gewoon beter en de acteurs doen er meer mee. En DC wil alles snel, snel, snel. Marvel was zo slim om eerst alle Avengers te introduceren voordat er een Avengers film kwam maar DC gooit er een Justice League film in zonder dat we The Flash, Aquaman of Cyborg echt hebben leren kennen. Maar een Batman film met Affleck, Leto en Robbie? Sign me up! En Wonder Woman wordt ook wel wat. Alleen zet je personages centraal, gooi er wat humor in en vertel een normaal coherent verhaal. DC maakt het allemaal zo moeilijk terwijl het echt niet zo moeilijk is. Nolan, Burton en Marvel hebben laten zien hoe het moet.
Nolan maakte er een realistische film van. Er was weinig buitenaards aan zijn trilogie, natuurlijk zijn het masker van Bane en het gezicht van Two Face overdreven, maar ze waren niet de supermensen uit de comics. Met zijn stijl kon DC niet doorgaan natuurlijk. Want Superman is wel bovenmenselijk en die is niet te koppelen aan de Nolan stijl. Nolan vond een Penguin al te ver gaan en die wilde hij absoluut niet in zijn films hebben.
DC gaat nu weer terug naar full comic met hun settings en personages, en vooral bovennatuurlijke personages. Dat is op zich niet erg, Marvel doet het altijd al zo. Maar DC heeft Marvels roadmap vrij laat overgenomen. Zij introduceerden nooit nieuwe personages in hun films (die dan de volgende zouden leiden) en ze hadden ook geen centraal plot (tesseract, Thanos). Dat is in BvS een beetje begonnen en vrij hamfisted gedaan met die laptop. Ze hebben dat veel te laat overgenomen. Ander probleem is dat MoS, BvS en SS geen echt lekkere films zijn om te kijken. De opbouw naar Justice League is een ramp, rammelt aan alle kanten en Snyder ligt na MoS en BvS zwaar onder vuur.
Ik heb wel vertrouwen in Batfleck. Hij is een begenadigd regisseur en een goede Batman. Alleen zal hij denk ik moeten voortborduren op de huidige DC universe en ik vind hem als regisseur meer geschikt voor het maken van een Nolan achtige Batman film die dus redelijk down to earth blijft.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Nolan maakte er een realistische film van. Er was weinig buitenaards aan zijn trilogie, natuurlijk zijn het masker van Bane en het gezicht van Two Face overdreven, maar ze waren niet de supermensen uit de comics. Met zijn stijl kon DC niet doorgaan natuurlijk. Want Superman is wel bovenmenselijk en die is niet te koppelen aan de Nolan stijl. Nolan vond een Penguin al te ver gaan en die wilde hij absoluut niet in zijn films hebben.
En Ra's al Ghul dan?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het grootste gedrocht wat in 2016 uit de comic stal ontsnapt is. En dat is knap, met zulke cast en budget. Ben er weer mooi ingetuind met de trailer en soundtrack.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
[quote]RobertKR schreef:
[quote]IH88 schreef:
[quote]Aminam019 schreef:
[quote]
Batman v. Superman vond ik anders vrij donker. Bijna Nolan donker
. Maar het probleem is juist dat DC er een potje van maakt met het koppelen van superhelden met speciale krachten en die zonder. Superman is van oudsher een superheld vol bravoure maar hier moet hij de donkere toon van Batman overnemen. Waarom kan Superman niet gewoon een superheld met flair en bravoure zijn (net zoals Iron Man) en Batman dan als mooi contrast zijn donkere 'brooding" zelf (net zoals Cap. America). Voor Marvel werkt dat uitstekend.
En Black Widow en Hawkeye hebben ook geen speciale krachten maar zijn op natuurlijke wijze geïntegreerd in het Avengers team. Black Widow vecht zij aan zij met Thor, Spiderman, the Hulk dus als DC het goed aanpakt kan dat best lukken. Maar dan niet zoals dat belachelijke gevecht tussen Batman en Superman. Black Widow gaat ook niet vechten tegen Thor dat verliest ze altijd. Geef gewoon toe dat Superman altijd zal winnen van Batman en laat iedere superheld op natuurlijke wijze zijn tegenstanders uitschakelen. Laat Batman de grondgevechten doen en het opnemen tegen tegenstanders zoals The Joker en Superman de bovennatuurlijke tegenstanders.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2256 stemmen
Die heeft in Nolans versie toch geen bovennatuurlijke krachten? Hij wordt bijvoorbeeld niet opnieuw tot leven gewekt met een Lazarus Pit, wat in de stripboeken blijkbaar vaste prik is.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Daar twijfel ik dus aan Karl van H.. Vandaar dat ik het eigenlijk vroeg... Maar in Batman Begins is het dan dus gewoon een ''normale'' sterveling.
Karl van H.
-
- 2812 berichten
- 2256 stemmen
Klopt. Hij komt in The Dark Knight Rises nog even langs als hallucinatie - en dat is de enige verwijzing naar zijn onsterfelijkheid in de comics (al is verwijzing nogal een groot woord daarvoor).
geezoes
-
- 240 berichten
- 470 stemmen
Hier hoef je echt niet naartoe te gaan. Extreem slecht verhaal. Dat is vaak niet eens erg met dit soort films, maar wel als het echt een heel heel heel slecht verhaal is.
paul83
-
- 1361 berichten
- 1571 stemmen
Hier hoef je echt niet naartoe te gaan. Extreem slecht verhaal. Dat is vaak niet eens erg met dit soort films, maar wel als het echt een heel heel heel slecht verhaal is.
Leg mij eens uit waarom het verhaal nou niet een slecht verhaal is, maar een heel heel heel slecht verhaal is.
Had Ant-Man of Deadpool bijvoorbeeld een goed verhaal?
John Milton
-
- 24231 berichten
- 13399 stemmen
Nee zozeer, maar je krijgt bij die films minder de indruk dat er iets als dit gebeurd is, maar dat ze besloten hebben toch gewoon te verfilmen wat ze weer te pakken konden krijgen.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Het heeft weinig zin paul83.. Ik vermoed dat veel mensen vooral moeite hebben met de montage.. Een opvallend dun verhaal met strakke montage kunnen de meeste nog wel aan, maar rommelige montage + een te dun verhaal niet. En vervolgens gaan ze (bijna) overal maar over zeuren. 
Ik daarentegen ga a.s. zondag gewoon lekker nog een keertje naar deze film. 
Left4Dead
-
- 3240 berichten
- 3691 stemmen
Hier hoef je echt niet naartoe te gaan. Extreem slecht verhaal. Dat is vaak niet eens erg met dit soort films, maar wel als het echt een heel heel heel slecht verhaal is.
Recordbedrag voor SQ in Amerika.
Zolang dat gewoon doorgaat blijft men simpelweg dit soort werk maken. Ik zeg het al jaren: "Hollywood is zijn weg kwijt". Vroeger was het de bakermat voor de filmindustrie in de rest van de wereld. Tegenwoordig krijgen we hele mooie prullen uit die contreien, kitsch is ook kunst.
Donkerwoud
-
- 8672 berichten
- 3944 stemmen
Het heeft weinig zin paul83.. Ik vermoed dat veel mensen vooral moeite hebben met de montage.. Een opvallend dun verhaal met strakke montage kunnen de meeste nog wel aan, maar rommelige montage + een te dun verhaal niet. En vervolgens gaan ze maar overal over zeuren.
Nu doe je net alsof Suicide Squad experimentele cinema is oid. Uiteindelijk zijn dit soort films crowdpleasers: de ene keer zitten ze in een creatiever jasje dan de andere keer, maar het zijn geen films die gemaakt zijn om een radicaal nieuwe stijl op de kaart mee te zetten. Dan mag je het er best op afrekenen als het een chaotisch soepzootje blijkt, maar goed...ik moet hem dus zelf nog zien. 
paul83
-
- 1361 berichten
- 1571 stemmen
Nu doe je net alsof Suicide Squad experimentele cinema is oid. Uiteindelijk zijn dit soort films crowdpleasers: de ene keer zitten ze in een creatiever jasje dan de andere keer, maar het zijn geen films die gemaakt zijn om een radicaal nieuwe stijl op de kaart mee te zetten. Dan mag je het er best op afrekenen als het een chaotisch soepzootje blijkt, maar goed...ik moet hem dus zelf nog zien.
Huh, dat zegt hij toch helemaal niet? Hij geeft juist toe dat de editing niet de beste is.
Maar ga er aub heen zonder vooroordeel. Althans, probeer het. Ik vond het geen topfilm, maar wel guilty pleasure zoals ze het noemen. Niet alles is van het caliber Winter Soldier.
John Milton
-
- 24231 berichten
- 13399 stemmen
Ik ben ook wel benieuwd wat jij ervan zou vinden, Donkerwoud! En Jaco, ik zeur alleen onderbouwd 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Weet ik... 
En Donkerwoud... Ik vind dit vooral een toffe film vanwege: even geen omslachtig gedoe, de chemie onderling is voelbaar aanwezig, de acteurs leven zich goed in, het verloopt heerlijk vlot, de actie is bevredigend en de vele muziek kan ik ook wel waarderen. En de editing.., tja, dat kan een ding zijn ja.
Ik ben (los van wat onderbouwd gezeur) behoorlijk content.
Indiana007
-
- 89 berichten
- 0 stemmen
Heerlijke nobrainer met een super soundtrack.
Natuurlijk wint het geen oscar maar heb me prima vermaakt.
Will Smith is een keer niet irritant.
Voor mij is harley quinn het beste personage van de film.
Wat een lekker **** ?.
Irritant, echt niet.
Gewoon lekker kijken en niet te veel van verwachten.
Had ik op de recensies afgegaan had ik niet gegaan.
Blij dat ik wel gegaan ben.
grid8400
-
- 669 berichten
- 603 stemmen
Heerlijke nobrainer met een super soundtrack.
Natuurlijk wint het geen oscar maar heb me prima vermaakt.
Will Smith is een keer niet irritant.
Voor mij is harley quinn het beste personage van de film.
Wat een lekker **** ?.
Irritant, echt niet.
Gewoon lekker kijken en niet te veel van verwachten.
Had ik op de recensies afgegaan had ik niet gegaan.
Blij dat ik wel gegaan ben.
AMEN
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3125 stemmen
"We're bad guys, it's what we do"
Heel lang heb ik er naar uitgekeken, en het was het helemaal waard. Suicide Squad is alles wat ik er van verwacht had en meer. Vooral een van mijn meest geliefde personages uit de DC geschiedenis, Harley Quinn is alles waar ik op gehoopt had. Een film waar ook veel aan is gesleuteld na alle kritiek op Dawn of Justice. Suicide Squad is alles wat Batman v Superman niet was. vermakelijk, heeft veel leukere en interessantere personages. De donkere toon is wat naar de achtergrond gedrukt en is een stuk speelser qua opzet. Maar nog zijn velen niet tevreden. Het is nu niet donker genoeg qua toon. Ik ben het eens dat een iets duisterder verhaal/toon zoals in de eerste fantastische "I Started a Joke" trailer hier zeker niet had misstaan, maar toch weet Ayer een erg leuke draai aan het DC universe te geven.
Het verhaal is redelijk simpel en het idee van een aantal anti-helden/superschurken de wereld laten redden is iets wat velen al erg lang aanspreekt. En Ayer doet dat hier erg goed. De introducties in het begin zijn vlot en leuk gedaan en bevatten heerlijke soundtracks. Ik vond het erg leuk dat "You Don't Own Me" bij de intro van Harley ter gehore werd gebracht. En natuurlijk zijn er enkele personages die meer screentime krijgen dan andere. Deadshot en Harley Quinn zijn dan ook het beste wat de film te bieden heeft. Al vond ik Jai Courtney als Captain Boomerang ook erg leuk en had ik net even wat meer background van June Moone/Enchantress en Killer Croc willen zien. Zeker die eerste is een erg interessant personage. Fijn hoe ze vooral in het begon word neergezet. Het blijft natuurlijk jammer dat we over sommige personages minder te weten komen, al haal je daarmee het tempo er flink uit. Want als er iets is wat Suicide Squad heeft is het een killer pacing. De film verveelt op geen enkel moment en je wordt nergens uit de film gehaald. Het simpele verhaal wordt nog wat uitgediept hier en daar en de plaats in het DC universum is ook erg fijn door een korte appearance van Batman. De film begint pas echt als de stad wordt aangevallen en onze anti-helden worden gedwongen in een reddingsoperatie mee te helpen en uiteindelijk de ondergang van de wereld moeten voorkomen. Tijdens die operatie blijven er momenten over waarbij de personages op een fijne manier wat meer worden uitgediept en iedereen zijn/haar momenten krijgt. Waarbij Harley Quinn weer het beste uit de verf komt. Ik hoorde veel mensen in de bioscoop al zeggen dat ze dit personage echt te gek vonden. En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Wat erg goed aan het verhaal is, is dat er niet echt duidelijk een bad guy is. Het is een beetje een "who's playing who" geworden. Joker is misschien in de gehele film iets te kort in beeld, maar Leto weet in zijn rol wel degelijk indruk te maken. Ik had heel graag meer van hem willen zien. Waar de trailers deden vermoeden dat hij de main villain zou gaan worden, komt daar niets van uit. Al is hij wel de meest doortrapte in de film en heeft hij geen enkel motief voor wat hij doet. Iets wat de andere villains wel hebben. Maar daar ga ik in verband met spoilers verder niet op in. Degene die de film wel al hebben gezien hebben wel over wie ik het heb, waarbij er een van hen misschien niet echt een verassing meer is.
Naast een toch best leuk verhaal, is Suicide Squad vooral een lekkere actie film. De film gaat helemaal los in alles. Actie is er genoeg te vinden, zelfs in de introductie's. In de stad werkt het echter het beste en we krijgen een aantal erg leuke gevechten te zien. Deadshot krijgt hierin misschien wel een van de beste hero moments in de film waarin hij boven op een auto klimt en zijn ding doet. Die scene en die met de helicopter later in de film zijn de momenten die het beste laten zien wat Suicide Squad wil zijn en wat Ayer, zijn crew en de acteurs voor ogen hadden. En dat is er een kick-ass film van maken. Het plezier druipt er werkelijk van af. En voor mij is dat meer waard dan iets wat misschien niet helemaal in de film gelukt is. Ik geef toe dat de film zo zijn problemen heeft. Echter is de intentie van Ayer geslaagd, en daar gaat het uiteindelijk om. Het blijft erg lastig om een film met zoveel personages, verhaal en side-plots een juiste balans te geven. Maar Ayer is daar meer in geslaagd dan Snyder met zijn te vol gepropte, slecht lopende Dawn of Justice. Het einde is in stijl met de rest van de fun van de film en laat gelukkig nog een gaatje open voor een eventueel vervolg wat er ongetwijfeld wel gaat komen.
Margot Robbie steelt de show in Suicide Squad. In elke scene weet ze alle aandacht naar zich toe te trekken met haar performance en haar verschijning. Erg fijn design in make-up en kleding hebben ze voor haar bedacht. Smith weet eindelijk weer een leuke performance neer te zetten. Dat was al weer even geleden. Hier weet hij erg goed een koelbloedige hitman neer te zetten wiens hart is gestolen door zijn dochter. Leto als Joker is erg fijn. Hij moet het natuurlijk opnemen tegen Ledger en de veel vergeten Nicholson. Die laatste heeft wat mij betreft min of meer een toon gezet voor de vertolkingen van de clown na hem. Courtney weet voor het eerst echt te overtuigen in een rol. Delevigne's prestatie is af en toe cringe-worthy, maar als June heeft ze haar erg kleine momenten. Waar ik dan weer niet aan kon wennen is Kinnaman als Flag met dat erg overdreven accent. Adewale Akinnuoye-Agbaje krijgt niet echt de kans om zijn talent te laten zien. De rest van de cast krijgt vooral wat kleine momentjes om mee te werken, waarin vooral Hernandez erg sterk is. Davis is angstaanjagend in haar rol. Ik kreeg echt de kriebels van haar.
Hoewel de film zich vooral afspeelt in het donker, weten Ayer en zijn DP er een erg fijn kleuren pallet te creëren van veel Neon kleurtjes. Erg fijne stijlkeuze. Camerawerk is sterk, editing is dan weer rommelig, maar past gek genoeg wel erg bij de film. Qua choreografie van de gevechten had het wel beter gekund. Komen niet allemaal lekker uit de verf. Regie had strakker gekund, Ayer lijkt soms niet helemaal te weten op welk element en personage hij de focus wil leggen. Muziek keuzes zijn geweldig, al passen ze misschien niet in elke scene. Iemand als Snyder had daar dan wel erg mee uit de voeten gekund. De score van Price is lekker bombastisch en epic. En dan nog de sound design. Man, wat klinkt dat lekker. Production design is fraai en, hoewel wat zwakkere momenten, de CGI is erg goed.
Suicide Squad heeft mijn verwachtingen overtroffen. En ondanks post-production problemen, met dank aan Dawn of Justice, heeft Ayer er een ontzettend vermakelijk geheel van gemaakt. Verhaal is voldoende, de personage zijn erg goed en er is genoeg waar op voort geborduurd kan worden. Ik ben erg benieuwd wat voor rol Joker gaat spelen in de verdere DC films. Een film waar ik in de toekomst nog erg vaak veel plezier aan ga beleven.
In Squad we trust.
geezoes
-
- 240 berichten
- 470 stemmen
Leg mij eens uit waarom het verhaal nou niet een slecht verhaal is, maar een heel heel heel slecht verhaal is.
Had Ant-Man of Deadpool bijvoorbeeld een goed verhaal?
Omdat het volledig onsamenhangend in elkaar zit. Misschien is dat het? Dat is bij Deadpool en Antman niet het geval. Ik verliet de bios in ieder geval met een gevoel van 'poeh... wat was dit slecht'. En dat heb ik echt niet zo heel vaak. Helemaal niet met dit soort films, want dan denk ik eigenlijk alleen maar 'ben ik vermaakt, was het entertainment? ' Prima, dikke strik er omheen en klaar.
egelhunter
-
- 502 berichten
- 696 stemmen
Gister deze film gezien in Imax. Een heerlijke film met plus en minpunten. De introductie van de personages is cool gedaan, de cast is heel goed, vooral Robbie Margot "Harley Quinn" steelde de show. Wat speelt ze goed de rol en dat lekkere kontje maakt het af. Verder Will Smith " Deadshot" doet het goed en ook Jared Leto "The Joker" niet te vergeten. Hij heeft geen supergrote rol maar doet het op zijn eigen manier erg goed, een totaal andere Joker dan die van Ledger maar zeker een vermakelijke.
Verder de soundtrack niet te vergeten. Dit is wel de beste soundtrack van de laaste filmjaren. Met o.a. nummers van Queen, Eminem, Cleedence Clearwater en Rolling Stones is er continue geweldige muziek in de film te horen op geweldige momenten.
Grote minpunt van de film vond ik de vijand, een beetje over the top ala Avengers om zoveel mogelijk effecten in de film te krijgen. Ook het verhaal stelt niet veel voor maargoed lekker belangrijk. Effecten zijn verder allemaal meer dan prima.
Had er minder van verwacht na de slechte recensies maar gelukkig heb ik me daar niet voor thuis laten blijven.
4*
jipt
-
- 3461 berichten
- 3474 stemmen
Troep uit de bedorven Hollywood-koker. Teveel personages, teveel special effects en te weinig sturing. De film zit vol met rare introducties en vervelende flash-backs. Geen touw aan vast te knopen.
Het is een gemis een zo'n breed mogelijk publiek aan te spreken, waardoor de film verdrinkt in onzin en flauwe grappen.
Kan niet anders dan een 1,5* geven!
F4F1
-
- 23 berichten
- 157 stemmen
Wat een teleurstelling deze film. Ik weet bij thuiskomst nog steeds niet waar ik precies naar gekeken heb.
voskat
-
- 1026 berichten
- 1088 stemmen
Dit is wel de beste soundtrack van de laaste filmjaren.
Nee, sorry, gewoon nee.
Enorm doorzichtige poging om de veel creatievere soundtrack van Guardians Of The Galaxy te imiteren, maar dan met nummers die zo gigantisch uitgemolken zijn dat ik er bijna plaatsvervangende schaamte van kreeg.
Pre- en sequels

The Suicide Squad
2021
151 reacties

Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn
2020
187 reacties
Gerelateerd nieuws

David Ayer blikt terug op hevige kritiek op zijn 'Suicide Squad'-film: "Die sh*t heeft me gebroken"

James Gunn heeft plannen voor een nieuwe film met Margot Robbie

James Gunn: 'Margot Robbie is de beste acteur waarmee ik ooit heb gewerkt'

Deze tien grote films verdwijnen nog deze maand van Netflix
Bekijk ook

Titanic
Romantiek / Drama, 1997
4.999 reacties

One Life
Documentaire, 2011
47 reacties

Zootopia
Animatie / Avontuur, 2016
146 reacties

The Jungle Book
Avontuur / Drama, 2016
256 reacties

Logan
Actie / Sciencefiction, 2017
382 reacties

Al Final del Túnel
Misdaad / Thriller, 2016
11 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








