Double Jeopardy (1999)

Verenigde Staten / Duitsland / Canada
Thriller

geregisseerd door Bruce Beresford
met Ashley Judd, Tommy Lee Jones en Bruce Greenwood

Libby wordt schuldig bevonden van de schijnbare moord op haar man Nick. Als ze na zes jaar gevangenis voorwaardelijk vrijkomt, gaat ze op zoek naar haar zoontje met behulp van reclasseringsbeambte Travis Lehman, en komt ze ook achter de waarheid met betrekking tot haar man.

avatar van joeygamer2
Mwa,

Film die ik al heel snel door had, helaas is de film dan niet zo heel bijzonder meer. Op zich bleef de film wel interessant, want voor mijn gevoel leek de film snel voorbij te zijn. Ook vervelend dat er veel dingen in zitten waar toeval een grote rol speelt. Ik vind dit meestal in actie films minder belangrijk dan een film als dit. Thriller was deze film ook niet echt, want je weet toch alles al en je kan wel makkelijk voorspellen wat er komen gaat. Paar erger puntjes, maar verder niet oninteressant.

Thriller: 1,5

avatar van Gert1980
predator schreef:
Ik vond het best een redelijke film, maar ik heb me nu toch wel heel erg zitten storen aan de onwaarschijnlijkheden en plotholes. Puntje eraf.

Maar dat geldt voor negen van de tien films. Wanneer je je daaraan stoort kun je het beste de meeste films en series links laten liggen.

avatar van Rodger
Echt wel een goeie film.. en zeker een mooie actrice..

3.5 ***

Voor de tweede keer gezien, was het vergeten. Dit is toch wel slechter dan de 3 sterren die ik het eerder heb gegeven. Puntje er af....

avatar van ILDIB
Lang geleden gezien en altijd bijgebleven t principe. Lijkt veel op the fugitive. Beetje ongeloofwaardig hoe t karakter van Libby zich ontwikkelt.

hoe verknipt moet dat zoontje zijn? Pa dood, Ma in gevangenis, pa toch niet dood, stiefma dood, pa wederom dood door moeder die toch niet dood is.. succes...

avatar van Banjo
Het is een heel onwaarschijnlijk verhaal/gebeurtenis allemaal in deze film..
Maar het is gewoon wel een hele vermakelijke film en minder een thriller.
Het is zeker wel de moeite waard om deze een keer te zien..