Above the Shadows (2019)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Claudia Myers
met Olivia Thirlby, Alan Ritchson en Jim Gaffigan

Holly is een paparazzo die al meer dan een decennium in de schaduw leeft en letterlijk onzichtbaar is geworden. Dan ontmoet ze plots Shayne, de enige persoon die in staat is haar te kunnen zien. Hij is een vechtsporter die in ongenade is gevallen en nu als uitsmijter werkt. Wanneer Holly ontdekt dat zijn ondergang veroorzaakt werd door één van haar foto's besluit ze zijn reputatie te helpen herstellen.

hahaha wazige film heeft iets van de sixth sense mixed met a jean claud vandamme film ufc en natuurijk romantiek

avatar van Terminator05
Slecht uitgewerkt en nonsens