Scary Stories to Tell in the Dark (2019)

Alternatieve titel: Scary Stories

Horror / Mystery

geregisseerd door André Øvredal
met Zoe Margaret Colletti, Michael Garza en Austin Zajur

Stella is een jong meisje dat nog steeds wordt achtervolgd door de verdwijning van haar moeder op de avond van Halloween - een incident waarvan ze vermoedt dat haar vader meer weet dan dat hij toegeeft. Jaren later zijn Stella en haar vrienden betrokken bij een Halloween-grap die verkeerd afloopt. Maar zijn ze echt in de fout gegaan of was het het werk van een wraakzuchtige geest - een vrouwelijke geest die haar enge verhalen gebruikt om te jagen op een groep tieners, wanneer ze beginnen met het onderzoeken van de verdwijning van meerdere kinderen?

• Vanaf 8 augustus in de bioscoop