Antlers (2020)

Fantasy / Horror

geregisseerd door Scott Cooper
met Keri Russell, Jesse Plemons en Jeremy T. Thomas

'Antlers' volgt een lerares, Julia Meadows genaamd, uit een kleine stad in Oregon waarvan haar broer de sheriff is. Wanneer ze in aanraking komt met een mysterieuze en teruggetrokken leerling, raakt ze geïnteresseerd in het doen en laten van de jongeman. Ze komt er vervolgens achter dat hij een dodelijk geheim verbergt dat cruciaal is voor het overleven van de stad.

avatar van DarlingDionne
Goede cast, erg benieuwd naar!

Ook wel benieuwd maar dan met name door de regisseur.

avatar van Daan258
De regisseur heeft goede films op z'n naam staan. Ook deze film klinkt best interessant.
Laat maar komen.

avatar van Filmkriebel
Cooper die zich waagt aan het horror genre. Eentje om in de gaten te houden. Out of the Furnace en Black Mass waren prima films iig.

avatar van John Milton
Zijn vorige film Hostiles (2017) was een erg sterke slowburner, dus ik ben zeer benieuwd wat hij met een horror doet!!

avatar van Bob Gray
Gebaseerd op deze short :

Niet lezen als je niks van de film wil weten. Ik vond het een erg sterke creepy short.
Ben benieuwd wat Cooper hiervan weet te maken, toch wel een fijne regisseur.

avatar van tattoobob
Dikke teaser
Een om in de gaten te houden.

avatar van DarlingDionne
Hoop dat deze wel gaat draaien anytime soon...

DarlingDionne schreef:
Hoop dat deze wel gaat draaien anytime soon...
waar kijk jij/kijken jullie films, Dionne?

Ik twijfel bij dit soort titels nog wel eens of Pathé het aankoopt, een filmhuis distributeur, of geen van beide.

avatar van DarlingDionne
Ik heb zowel een Pathé als een Cinevillepas, best wel decadent. De arthouse films draaien vaak niet of amper bij Pathé in Rotterdam. (In Amsterdam en Den Haag vaak wel, no fair).

Mijn vriend had eerst ook beide, maar ging te weinig en heeft ook wel wat minder met arthouse. DIt jaar laat ik het nog zo. (Misschien volgend jaar ook nog, dunno). Hoe tof ik het aanbod ook vind, denk dat als ik ga bezuinigen ik eerder de Cinevillepas eruit gooi. (Wel met pijn in mijn ❤). Ik woon in Zuid, dichtbij de Kuip, plus heb geregeld datenights met mijn lief (versus enkele keren per jaar met mijn vriendinnen in Cineville). De tijden in Pathé liggen me wat beter. We kunnen vaak ook nog terecht na een late dienst van mijn vriend, en soms tref je het ook nog met PAC films. Wel jammer dat er niet 1 pas is to rule them all. ? Al zou ik voor horror-arthouse zeker ook wel een los kaartje overhebben zo nu en dan.

Vanavond trouwens naar Tigers are not afraid in Lantarenvenster, jeuj!

Trouwens, ik zie ineens 2020 op Letterbox staan bij Antlers, onlangs stond er nog 2019 volgens mij. Dus kan een indicator zijn dat dit toch nog even gaat duren.

Waar kijk jij/ kijken jullie films John Milton?

Je woont trouwens in mijn geboortestadje. ☺ Waarschijnlijk wijk jij vaak uit naar Utrecht dan of niet?

DarlingDionne schreef:
Ik heb zowel een Pathé als een Cinevillepas, best wel decadent.

Woerden ja, ha wat leuk! Wij wijken idd uit naar Utrecht en Amsterdam soms. En het is een beetje decadent, maar wel erg fijn!

Benieuwd wat je van Vuelven gaat vinden, ik vond hem sterk. Wij hebben ook beide passen. Eerst alleen CV omdat we Rembrandt te ver vonden voor PUC en te klein, maar toen Cinemec Leidsche Rijn open ging (waar we iedere dag langskomen, en nu Pathé) veranderde dat en namen we ook een Unlimited pas.

We zeiden altijd dat als we er een op moesten geven dat dat dan toch de Pathé pas zou zijn, maar toen we vorig jaar (ook na het sluiten van 't Hoogt) de balans opmaakten, bleken we de Pathé pas er ruim uit te hebben gehaald en de CV niet. Wel bijna, maar we hebben hem toch enkele maanden opgezegd tot het met Imagine weer begon te kriebelen en toen heb ik de passen geheractiveerd. Afgelopen maanden weer meer CV dan PUC gezien, dus voorlopig houden we ze beide aan.

Maar met je CV kun je toch naar Kino?

John Milton

Oh gelukkig, dacht dat ik abnormaal was met mijn 2 passen, maar je bent nu eenmaal filmfreak of niet he?

Mijn vriend had eerst ook 2 passen maar hij ging echt te weinig, dus een los kaartje zo nu en dan is beter. Hij heeft de pas nu al e maanden niet meer, maar er is nog niks voorbij gekomen waar hij echt per se naartoe wilde, dus goede beslissing geweest. Dat zal bij mij wel het geval zijn al zeg ik hem op.

Dit is toevallig de 1e maand dat ik meer naar CV ben geweest. (Ik hou alles altijd bij in een notitie op mijn telefoon). Soms haal ik het er ook met moeite uit, al komt er zat leuks aan, voorlopig komt dat dus wel goed. Binnenkort nog naar Wilkolak en In Fabric, en zit ook erg hard te wachten op the Lighthouse. Die komt waarschijnlijk eind dit jaar uit he? Kan mijn horrorhart iig weer flink ophalen.

Ja Kino ga ik ook regelmatig heen, echt het leukste filmhuis imo. Je hebt ook nog Cinerama, maar die skip ik liever. Geen airco en beetje muf, mijn contactlenzen koeken daar altijd vreselijk aan, en de grootte van de schermen, da's ook niet echt geweldig. Nouja, het heeft ook wel weer z'n charme op zich, maar ik verkies toch echt de andere bioscopen.

Vuelven was erg goed, heerlijk rauw en duister sprookje, top 10 lijst werk. ?

avatar van Armin
Geweldige trailer! Erg benieuwd!

avatar van Kondoro0614
De trailer oogt heel erg gaaf, ben erg benieuwd naar deze!

avatar van Jokkie
Deze film is uitgesteld

avatar van Filmkriebel
Kent iemand de stand van zaken voor de release van deze film?

avatar van Jokkie
Filmkriebel schreef:
Kent iemand de stand van zaken voor de release van deze film?

Zie hier:

MovieMeter.nl

avatar van Filmkriebel
Bedankt Jokkie. Dat wordt nog lang wachten dus.