Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Singel 39 (2019)

Nederland
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Frank Krom
met Lies Visschedijk, Waldemar Torenstra en Eva van de Wijdeven

Mo – kort voor Monique – heeft slechts één focus in haar leven: haar medische carrière. Al het andere is van ondergeschikt belang. Waar zou ze alleen al de tijd vandaan moeten halen om bijvoorbeeld te daten? Maar wanneer de extraverte Max naast haar komt wonen, ontstaat er een bijzondere vriendschap die Mo doet inzien dat er meer in het leven is dan alleen haar carrière. Dat je het leven moet léven in plaats van moet plannen.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het klinkt eerlijk gezegd vreselijk. De score is ook niet best zie ik. Maar dit is wel een titel die ik best een kans wil geven als 'ie op Netflix zou komen.

Staat op Netflips!

avatar van mjk87
robertinho schreef:

Even over Den Haag hè. Waarom zou het uitgerekend Den Haag moeten zijn? Martin van Waardenberg met een Haags accent voelde voor mij zo verschrikkelijk raar. Torenstra ook, maar dat kan ik nog wel door de vingers zien.

Ook geen idee waarom. En Gerard Cox ook al trouwens als Haagse arts. Vreemd. Maar het is eens wat anders dan het overbekende hippe Amsterdam dat de laatste jaren vaak langs kwam.

Ik was Cox alweer vergeten. Had dan een Rotterdamse buurt gekozen, denk ik dan. Had zij in het Erasmus MC kunnen werken. Maar goed, misschien moet je hier ook niet te lang over na(willen)denken.

avatar van Ajax&Litmanen1
robertinho schreef:

Staat op Netflips!

Kijk, dan zal het er nog wel eens van komen