The Lodge (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Drama / Horror

geregisseerd door Severin Fiala en Veronika Franz
met Riley Keough, Jaeden Martell en Lia McHugh

Na het verlies van hun moeder spendeert een tweeling een nacht met hun nieuwe stiefmoeder in een afgelegen berghut. Al snel raken ze ingesneeuwd en worden ze gedwongen alleen kerst door te brengen. Net wanneer de spanningen in de relatie tussen hen begint af te nemen worden ze bedreigd door een angstaanjagende bovennatuurlijke kracht.

• Vanaf 17 oktober in de bioscoop

avatar van perceived
Nice! Alvast eentje om naar uit te kijken in het nieuwe filmjaar.

avatar van Daan258
Klinkt leuk