Nobody's Fool (2018)

Komedie / Drama

geregisseerd door Tyler Perry
met Tiffany Haddish, Tika Sumpter en Whoopi Goldberg

Tanya poogt opnieuw op eigen benen te staan en kijkt naar haar zus Danica om haar op weg te helpen. Ze zijn elkaars tegenpolen en als gevolg botsen hun persoonlijkheden regelmatig wat vaak tot hilarische, maar ook rampzalige gevolgen leidt. Tanya komt tot de ontdekking dat het zogenaamde perfecte leven van Danica, en diens mysterieuze vriendje, niet is wat het lijkt.

• vanaf woensdag 29 mei te koop op dvd en blu-ray

avatar van joeychim_
Vanaf 17 januari 2019 in de bioscoop (Paramount Pictures via Universal).

avatar van Graaf Machine
Dit moet wel de slechtste film zijn die ik ooit in de bioscoop heb gezien. Een verschrikkelijk onleuke comedy bevolkt met, op één na, louter onsympathieke personages. En die ene die dan wel sympathiek was was weer zo vreselijk sympathiek dat ik daar misselijk van werd.
Een gedrochtelijk misbaksel, dit. Bah.