ad

Releasedatum: 10 oktober 2019

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Over Jexi

"She had him at “hello”"

Phil heeft een gigantisch probleem: hij is volledig afhankelijk van zijn telefoon. Hij heeft geen vrienden, een nietszeggende baan en zijn liefdesleven is non-existent. Maar zijn status lijkt te veranderen, wanneer hij zijn telefoon moet upgraden. Het nieuwste model komt een onverwachte functie, Jexi genaamd. Deze virtuele assistent helpt hem om zijn leven weer op de rails te krijgen, maar verandert in een nachtmerrie, wanneer blijkt dat hij beter zonder zijn telefoon kan functioneren.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van GGG

GGG

Verhaallijn is leuk en past bij het moment maar de grappen er omheen zijn te banaal voor woorden...

avatar van notoirefilmhater

notoirefilmhater

Herkenbaar, 'maatschappij-kritisch', af en toe best grappig, maar vaak net niet goed genoeg. Als men de trailer bekijkt weten de meeste mensen snel aan welk 'niveau' ze aan toe zijn met deze prent. De relatief korte speelduur maakt het goed te behappen als je niet te kritisch bent.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

Rose Byrne had blijkbaar goed de smaak te pakken als AI stem in I Am Mother want ze doet het hier gewoon eigenlijk over maar dan als R-rated ''siri'' achtige mobiel assistent .

Maar het rare is dat ze behoorlijk vulgair mag maar nergens is het grappig plat ( ja die twee zijn een prima combi ) , maar het vooral erg voorspelbaar , zelfs zoet en braaf .

Dat kan toch niet te bedoeling zijn .

De hoofdrolspeler Adam Devine staat ook niet bepaald bekend om zijn subtiele humor , maar het is hier een saaie lieve goedzak .

Het concept is natuurlijk best leuk , maar eigenlijk ook te leuk voor deze uitvoering .

oftewel gemiste kans .

want of het is een zoete romcom , of een lekker foute platte versie van Her .

Nu is het vlees noch vis.

scorsese

Aardige film waarin een nieuwe smartphone het leven van een jongeman een ommekeer geeft. Een vermakelijk gegeven dat hier en daar best grappig is uitgewerkt. Buiten dat om is het gewoon een vrij standaard romcom. Het kijkt wel gemakkelijk weg en duurt zeker niet te lang. Rose Byrne heeft ongetwijfeld plezier gehad met haar stemrol hier. Met gemak 3.0 sterren.

avatar van princesspeach

princesspeach

Dun verhaallijntje. Mijn vriend vond dit echt een heel grappige film maar ik kon niet verder komen dan een glimlachje.

avatar van Waku

Waku

Geinige onzin. Want dat is "Jexi" van begin tot eind. Neem daarom deze romcom met een flink pak zout. 80 minuten gevulde film met als hoofd ingredienten grof gebekte humor. Rose Byrne kon eens flink los gaan wat dit betreft en hoefde hier niet eens fysiek in beeld voor te komen. De verhaallijnen zijn te belachelijk en ongeloofwaardig voor woorden. En toch heeft de film mij weten te vermaken. MIsschien dat Alexandra Shipp mij heeft betoverd...wat een snoepje. 3*

avatar van schumacher

schumacher

ik vond het een hele leuke en wat zotte film. Paar keer moeten lachen met dat zot gedoe met die smartphone en ook de hoofdacteur doet het echt schitterend.

Verstand op 0 en genieten, kijkt lekker weg.

avatar van Rudie

Rudie

Als je van domme humor houdt is dit een topfilm ik ging me er heel oud bij voelen. Je moet niet ouder zijn dan pakweg een jaar of 12, 13.

0,5 * van mij.

avatar van guchte

guchte

Onnozel maar echt grappig bij momenten lol

avatar van Vierhetleven25

Vierhetleven25

Na 15 min handdoek in de ring gegooid. Dacht dat het soort Workaholics zou zijn. Helaas pindakaas

avatar van Mister-movie

Mister-movie

Prima vermaak voor een avondje. Heb aantal keer echt dubbel gelegen. Gewoon niet te veel van verwachten.

avatar van Stropdas

Stropdas

Wat een ongelofelijke kutfilm. Adam Devine kan ik meestal wel waarderen maar dit verhaal is zo slecht. Zo'n gast en zo'n meid samen? Zoals hij doet? No way dat ze hem ook maar een seconde serieus zou nemen voor een relatie. Gebeurd niet vaak dat ik een film halverwege af zet. Had gehoopt dat het nog wat ging worden maar het blijft iets voor 10-jarigen die in sprookjes geloven.

avatar van macrobody

macrobody

Haha, hilarisch. Je moet wel enige humor bezitten om deze film te kunnen waarderen, maar dat zit er voor velen niet in denk ik. Die eten liever een citroen om hun zuurgraad op peil te houden. Tevens ook geen film voor mensen die denken dat alles maar om uiterlijk draait en zelf een minderwaardigheidscomplex hebben daar door. Ook geen film voor mensen die opgewonden raken door alles wat politiek correct is. Deze film is voor mensen die nog kunnen lachen om een simpele love story met grappen en grollen. Ik heb erg gelachen, maar ik spoor dan ook voor geen meter dus wees gewaarschuwd.

avatar van Daan258

Daan258

Leuke comedy!

Voornamelijk bij de eerste helft van de film heb ik goed kunnen lachen, lekker flauw.

Adam Devine en ook de stem van Rose Byrne waren beiden leuk.

Van het verhaal moet de film het niet echt hebben, al moet ik wel zeggen dat ik het leuk vond gedaan en dit concept volgens mij niet eerder gezien heb.