El Árbol de la Sangre (2018)

Alternatieve titel: The Tree of Blood

Spanje

geregisseerd door Julio Medem
met Úrsula Corberó, Najwa Nimri en Álvaro Cervantes

Een jong koppel verzamelt de verhalen van de 25 levensjaren die elk van beide doorbracht met zijn respectievelijke ouders en creëert op die manier een grote stamboom, met vertakkingen over verschillende Spaanse streken. De twee protagonisten van gemengde afkomst zijn bloedverwanten van de 15 andere personages: twee generaties van Catalonië, Madrid, Andalusië, Valencia en het Baskenland.

Najwa Nimri wederom in een film van Julio Medem.
Ik heb wel sterk het idee dat Medems carrière na Lucía y el Sexo (2001) in het slop is geraakt. Niet meer toonaangevend. Beetje het Lasse Hallström effect.

avatar van Donnie Vallermee
Vreselijke film.

Een heeeeeeel lange zit en ... je ... wordt... er ........ niets .......... wijzer................................. van.

Slaapverwekkend saai...