4/20 Massacre (2018)

Alternatieve titel: 420 Massacre

Actie / Horror

geregisseerd door Dylan Reynolds
met Jamie Bernadette, Stacey Danger en Jim Storm

Vijf jonge vrouwen willen een verjaardag vieren. Ze besluiten te gaan kamperen en begeven zich naar een afgelegen gedeelte van een naburig nationaal park. De dames komen in de problemen wanneer ze per toeval een wietkwekerij ontdekken. De eigenaar blijkt een bloeddorstige maniak te zijn die er alles voor over heeft om zijn planten te beschermen.