Mamma Mia! Here We Go Again (2018)

Alternatieve titel: Mamma Mia 2

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Muziek / Komedie

geregisseerd door Ol Parker
met Amanda Seyfried, Lily James en Jeremy Irvine

Het vervolg op de eerste film toont zowel de gebeurtenissen die erop volgen als deze die aan het hotel op het Grieks eiland voorafgingen. In het verleden ontmoeten we een jongere Donna die volop van het leven geniet. We volgen haar romantische escapades wanneer ze het pad kruist van Sam, Harry en Bill. Na een tijd blijken de romances niet enkel rozengeur en maneschijn te zijn. In het heden worstelt een zwangere Sophie met de afwezigheid van haar moeder.