Kapsalon Romy (2019)

Alternatieve titel: Romy's Salon

Nederland

geregisseerd door Mischa Kamp
met Wendy Riksen, Vita Heijmen en Noortje Herlaar

De moeder van Romy moet heel veel werken. Daarom gaat Romy elke dag na school naar haar oma toe. Als je denkt dat het leuk is, dan heb je het mis. Want oma Stine heeft het heel druk met haar eigen kapsalon en is daarnaast best streng tegen Romy. Maar alles wordt anders als Romy ontdekt dat haar oma ook een hele andere kant heeft.

• Vanaf 2 oktober in de bioscoop

Vanaf 2 oktober in de bioscoop (Cinemien)

avatar van BlueJudaskiss
Ik zie er geen grote bioscoophit in, maar wat een enorm fijne trailer! Beppie Melissen en Noortje Herlaar zijn altijd fantastisch