Beyond Skyline (2017)

Singapore / Verenigd Koninkrijk / Indonesië / Canada / Verenigde Staten
Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Liam O'Donnell
met Frank Grillo, Bojana Novakovic en Iko Uwais

Vervolg op Skyline (2010), waarbij de gebeurtenissen zich tegelijkertijd afspelen als in die film, maar op een andere locatie. In dit verhaal zet een rechercheur alles op alles om zijn zoon te bevrijden van een oorlogsschip met gewelddadige aliens aan boord. Deze werd, zoals vele anderen, door het schip opgezogen.

avatar van james_cameron
Belabberd vervolg op het reeds niet al te beste origineel. De special effects kunnen er overwegend mee door, maar plot en personages zijn werkelijk om te janken zo slecht. De rol van Iko Uwais, hoofdrolspeler van The Raid, slaat ook helemaal nergens op. Kortom, vermijden die hap.

Moet deze nog zien , deel 1 skyline vond ik toen best goed .

Actarus schreef:
Nee jongens, dit was het toch echt niet hé! Dit was te ver 'beyond'...het feit men eindigd met bloopers is echt zo teenkrommend en neemt het woord 'serieus' zwaar op de korrel. De eerste film boezemde nog angst in, alsof wat zou je doen in zo'n situatie. Hier maken ze er echt een soepje van, om dan die 2 uit The Raid nog te laten meespelen om lekker wat karate te zien tegen aliens??? komaan ség! Misschien ben ik dan de enigste die Skyline stukken beter vind, so what...dit was een hoop troep in overacting...

Je bent niet de enigste die Skyline beter vond , ik vond het eerste deel ook veel beter ( 3,5 ster ) .

Ben benieuwd of deze film ook op tv bij rtl7 of Veronica gaat komen. het eerste deel vond ik supergoed. ik ben ook benieuwd hoe het Jarod en zijn zwangere vriendin het is vergaan. het zou mooi zijn als Jarod die ook monster is geworden in het eerste deel de mensen tegen de monsters ging helpen en dan zijn kind nog geboren ziet worden. maar zo te lezen hier is daar geen sprake van en zal het tweede deel wel een flop zijn.