Triple Threat (2019)

Thailand / China / Verenigde Staten
Actie / Thriller

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Tony Jaa, Iko Uwais en Tiger Hu Chen

De dochter van een miljardair wordt het doelwit van een huurlingenkartel. Haar enige bescherming bestaat uit Payu, Jaka en Long Fei, waarvan twee strijdkrachten en een derde die gemotiveerd wordt door wraak. De drie moeten het opnemen tegen de professionele moordenaars en ervoor zorgen dat de vrouw in leven blijft.

avatar van Phantasm
Prima aktiefilm die lekker wegkijkt.

avatar van Grindhouse62
Grindhouse62 schreef:
Voor mij een perfecte actie-/martial arts film met klinkende namen uit de actie genre. Dit is weer zo'n 13 in een dozijn film, maar dan wel 1 van de betere. Ik heb mij uitstekend vermaakt. Prima kijkvoer.
Was onlangs toegevoegd op Netflix en vandaag maar even weer herzien.

Dit is niet best hoor, je ziet en weet vooraf al precies wat er gaat gebeuren, ook bij de vecht scenes . Flinter dun uitgekauwd al bekend verhaal, tenen krommend einde.... heb een hoop doorgespoeld .

avatar van Dropout
Als je dit soort kaliber martial artists hebt in een film weet je(ik) dat het acteerwerk niks tot nul gaat voorstellen. Het zegt genoeg als Scott adkins de beste is van allen haha. De vechtscenes redden de film voor mij. Hoe spectaculair sommige Hollywood films ook zijn. Dit is gewoon een compleet ander niveau. Perfect popcorn vermaak deze Aziatische expendables achtige film.

avatar van horizons
Het is warrig, het is iets teveel schieten maar als ze elkaar op de vuist gaan toont de film en cast zijn meerwaarde.

Had nog veel meer in gezeten.

avatar van james_cameron
Uit de jaren '80 weggelopen aktiewerkje, overdreven gewelddadig en voorzien van een keur aan hedendaagse martial arts-sterren. Een beetje als The Expendables en al net zo waardeloos. Maar, het moet gezegd worden, de film heeft een bijzonder hoog tempo en er gebeuren zoveel malle dingen dat je geen tijd hebt om je te vervelen. Mijn favoriete scene is die waarin een vrouwelijke slechterik met een granaatwerper van dichtbij tot pulp wordt gereduceerd. Yeah baby! Zo doe je dat.

Drukke film met aan het begin veel schietwerk, en de vechtscenes nogal povertjes. Die vechtscenes
worden in het verloop van de film almaar beter, maar wat wil je met bekende vechtmachines als
Tony Jaa, Iko Uwais, Scott Adkins en Michael Jai White. En pakt het, ondanks een gebrekkig verhaal,
toch nog positief uit.

avatar van KritischVentje
Ow dit was echt héél erg slecht; en zo verschrikkelijk cheesy.

Iko Uwais, Tony Jaa, Scott Adkins, Michael Jai White en Tiger Chen in één film en dan lever je dit af?
Kom op. Waar is Gareth Evans wanneer je hem nodig hebt.
Script is om te huilen; niveau van een jaren '90 B Film.
Fight scenes zijn erg slecht in beeld gebracht. En laat mij maar niks zeggen over het schiet- en acteerwerk. Diepgang van een stoeptegel.

Heb hem kunnen afkijken, maar wat een teleurstelling.
Was oprecht geirriteerd.

Vanavond maar weer The Raid 2: Berandal (2014) - MovieMeter.nl opzetten en daarna Tom Yum Goong (2005) - MovieMeter.nl

avatar van xxERWINxx
Goede actiefilm!

Geweldig 1e stuk in het dorp in de jungle, daarna zien we het overgaan in de stad zelf met vele gevechten, schietpartijen en explosies, veel stunts ook.
Redelijk harde actiefilm ook, had trouwens wel wat beter verwacht van Scott Adkins naarmate het einde, was een beetje stuntelig, maar de hoofdrollen werden gespeeld door 2 Aziatische jongens (en een vrouw)

Had een ander einde gehoopt, maar al met al was het een zeer vermakelijke film die je bijna in 1x kan afkijken zonder saaie stukken.

avatar van Kliko_Green
Hmmm... film scoort hier beter dan ik had verwacht.
Actie is wel lekker en goed. Maar acteerwerk is belabberd. Zo erg dat het bijna echt wordt.
Leuk om een keer te zien maar thats it.

avatar van www.Cinemaflix.nl
Triple Threat: Wat is vaak het probleem met dit soort films? Je hebt óf briljante vechters die niet kunnen acteren, óf je hebt degelijke acteurs die geen trap geloofwaardig kunnen uitdelen (John Wick uitgezonderd). Triple Threat is een film uit de eerste categorie. Dat is op zich geen probleem, maar laat dan wat meer hak- en breekwerk zien. De trailer van de film geeft de indruk dat Triple Threat een soort van Expendables maar met vechters zou zijn. Helaas maakt de film dat niet waar. Door het oninteressante verhaal, warrige dialogen en het magere acteren blijft de film niets meer dan een middelmatige actiefilm.

Triple Threat - Filmrecensie - Cinemaflix.nl