Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Misdaad

geregisseerd door Martin McDonagh
met Frances McDormand, Woody Harrelson en Sam Rockwell

Nadat er maanden verstreken zijn in de moordzaak van haar dochter zonder de dader gevonden te hebben, maakt Mildred Hayes een gedurfde stap. Ze laat op drie billboards, die weggebruikers naar haar stadje leiden, een controversiële boodschap maken gericht aan William Willoughby, de sheriff van de stad. Als zijn hulpsheriff Dixon, een onvolwassen moederskindje met een voorliefde voor geweld, betrokken raakt, wordt de strijd tussen Mildrid en Ebbings wetshandhavers alleen maar verergerd.

• Vanaf 11 januari in de bioscoop
  • vanaf 11 mei te koop op dvd en blu-ray
kappeuter (moderator)
Erg benieuwd naar!

avatar van John Milton
Zeker weten. Frances, Frances....

Ik hoop dat het een bios release krijgt dit.

avatar van chevy93
In Bruges was (is) briljant, Seven Psychopaths was ook bijzonder vermakelijk. Eindelijk weer een nieuwe film van deze veelbelovende filmmaker.

John Milton schreef:
Ik hoop dat het een bios release krijgt dit.
Bam. Vanaf 11 januari 2018 in de bioscoop

avatar van YouDrunkGoHome
In Bruges is een van m'n favoriete films en daarom ben ik ook zeer benieuwd naar deze, ondanks dat de trailer me niet veel doet. Dat de film de publieksprijs heeft gewonnen op het Toronto filmfestival en de recensies bijna allemaal lovend zijn stemt me dan wel weer hoopvol.

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017) - Rotten Tomatoes - rottentomatoes.com

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri Reviews - Metacritic

avatar van Koekebakker
Wat een feestje, deze film. Ik vind 't McDonaghs beste.

Mogelijk zelfs eentje voor de Oscars.

avatar van arno74
Koekebakker schreef:
Mogelijk zelfs eentje voor de Oscars.
Deze gaat voor de Oscars, gezien het releaseschema en het thema. Ben benieuwd, scoort overal belachelijk hoog.

avatar van Malli
Briljant. Doet qua stijl (ook dezelfde hoofdrolspeelster) heel erg aan Fargo denken, maar daar waar die laatste mij niet wist te overtuigen, viel hier alles perfect op zijn plaats. Knalprestaties van Frances McDormand, Woody Harrelson en Sam Rockwell. Beklijvend.

Uitstekende film! Doet inderdaad wat aan the Coen Brothers denken. Prachtig acteerwerk.

avatar van predator
Deze lijkt me erg mooi. Wil 'm zeker zien.

Onverwachts, maar dit is echt een topfilm. Zeer aan te raden.

avatar van max cady
"Which is the one with the horses? Polo or polio?"

Net toen ik dacht dat 2017 weinig te bieden had voor mij op het gebied van film .. Wat een heerlijkheid dit zeg en er wordt fantastisch geacteerd want ik heb niemand erop betrapt! Als je het mij vraagt gaat er een Oscar naar McDormand en Rockwell voor beste bijrol. Ook de rest van de cast doet het super, iedereen zit op z'n plek zeg maar .. Het verhaal zal ik niet teveel over vertellen maar er is ruimte voor humor, spanning, drama, etc, een erg complete film met een goed verhaal. En dan de dialogen, normaal gesproken wil ik nog wel eens een memorabele quote uit een film hier schuingedrukt neerzetten maar dat gaat nu niet. Het zijn er simpelweg te veel. Het dendert maar door, een waar feest! (kon het niet laten) Deze film gaat prijzen winnen, let maar op! Nu geen 5 sterren (misschien later) omdat het einde niet helemaal mijn ding is, het verhaal voelde niet alsof het af was. Bij herziening misschien anders ...

avatar van zoutzak
Hij is toch wel erg fijn hoor Frances McDormand is een plezier om naar te kijken... IMO McDonagh's beste.

The McD's succeed!

avatar van Bélon
Ah de Oscars komen er weer aan dus de screeners ook. Ik wacht wel een week of 2 voor een veel betere filmervaring (scherm van >10 meter + surround geluid)

De trailer zag er iig prima uit!

Bélon schreef:

De trailer zag er iig prima uit!
Ja ik wacht ook, ik vind screener season vre-se-lijk, al die titels die je ZO GRAAG wilt zien, maar dan in erbarmelijke (ik weet het, het is subjectief) kwaliteit. Lady Bird, 3 Billboards, The Florida Project, I Tonya.

avatar van max cady

JM houdt zich in...

Ik ben er eerlijk in, ik kan dat dus niet. Kan er niks aan doen. Ga deze wel alsnog in de bios kijken

Snap ik ook wel hoor

avatar van Bélon

JM houdt zich in...

Dat gaat jou lukken JM! Zeker als ik erbij vertel dat voor iedere screener die je kijkt een lief katje uit Kedi (2016) van straat wordt geplukt en de rest van z'n leven in een donker asiel moet slijten in een kooitje van 50 centimeter. De keus is aan jou, je kan het!

owkeeeeeee

Ik kan het ook wel hoor, al is het meer mijn snobisme dan wilskracht. Ik vind de kwaliteit van screeners gewoon niet goed genoeg. Als het een mooie 1080p Blu-ray rip was met DTS geluid, ging ik vermoedelijk wel voor de bijl

Ware het niet voor die arme kittens.

avatar van IH88
En de meeste van die films draaien begin januari of uiterlijk februari. Wel vol te houden. Maar een film als Lay Bird gaat pas 5 april in premiere, dan moeten het wel hele lieve kittens zijn .

avatar van Kondoro0614
Woody Harrelson, I'm in!

Heb me er prima mee vermaakt!

Oscar voor McDormand in een bijna perfecte film.

avatar van mojo68
een erg goed verhaal , film wel wat langzaam af en toe maar de cast speelt voortreffelijk. met een uitmuntende Frances McDormand....als deze voor de oscars gaat , dan zeker 1 voor haar

De enige film die 3 sterren of meer krijgt van mij in 2017. Wat een slecht film jaar was dat zeg, en dan komt deze parel voorbij....een film met een verhaal! Dat is tegenwoordig al aardig wat tussen alle SFX films in.

avatar van Armin
Ik word hier erg blij van! Zo zie je ze niet vaak meer, helaas. Wat een pareltje. Gaat dat zien!

avatar van slowhand
Ik vond het de beste film van 2017.

avatar van DreamTech
Zeer goeie film en zeer goed geacteerd !

avatar van Actarus
Héérlijk...élke scene is haast perfect!
Eindelijk een film met een verhaal, zo goed uitgeballanceerd, boordevol interessante personages én bovendien goed vertolkt!
Ik denk dat ik mijn favoriet voor de komende Oscars gevonden héb!

avatar van hoffhaan
Lekkere film kijkt lekker weg. Eind hmmm minder, desondanks goed geacteerd en sterke karakters 4.0