Jeepers Creepers 3 (2017)

Alternatieve titels: Jeepers Creepers III | Jeepers 3 Creepers

Horror / Mystery

geregisseerd door Victor Salva
met Jonathan Breck, Brandon Smith en Stan Shaw

Na gruwelijke gebeurtenissen in een politiebureau is sheriff Dan Tashtego vastberaden om het monster dat verantwoordelijk is voor deze daden te doden. Het monster, dat rondrijdt in een roestige truck gevuld met lijken, doodt 23 dagen lang allerlei mensen om zelf sterker te worden. Tashtego en Sgt. Davis Tubbs moeten alles op alles zetten om deze Creeper te stoppen. En ze moeten opschieten, want het monster is alweer flink bezig met het maken van nieuwe slachtoffers.

avatar van Curriculum
In Film > Nieuws > Jeepers Creepers 3: Cathedral (2017):

Weet iemand toevallig wanneer Jeepers Creepers III eindelijk wordt geproduceerd of gereleased? Oorspronkelijk zou hij worden uitgebracht in 2013, voor zover ik weet. Ik zit namelijk te wachten op deze film.

Bedankt alvast.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud schreef:
Zou voor mij nooit een reden zijn om het werk te boycotten, beetje hypocriet...

Ja beetje kansloos.....denk dat er een vloek op dit deel rust

avatar van tattoobob
Filmen is vandaag gestart in Louisiana

Wonderen zijn de wereld nog niet uit.

avatar van 606
Eindelijk

avatar van Spartaan1986
Zo hier heb ik lang op gewacht Leuk dat Gina Phillips weer terug keert.

avatar van Daan258
Gister deel 2 bekeken en aardig mee vermaakt.
Ik ben stiekem toch wel benieuwd. Na ongeveer 14 jaar na deel 2 hoop ik dat ze hier wat tofs van kunnen maken.

En nummertje 4 is ook in pre-productie

avatar van Valak
Ik verheug me hier echt enorm op! Ben letterlijk alle jaren al aan het wachten op een derde deel.

Jeepers Creepers is een van de eerste horrorfilms die ik zag toen we 'm uit de videotheek huurden (was 9 jaar toen de eerste uit kwam), en ik vond 'm toen best wel eng. Het tweede deel heb ik ook gezien en was natuurlijk een stuk minder spannend, maar moet 'm toch dringend her-zien, want weet lang niet alles meer.

Maar Jeepers Creepers 3 wordt een dírect vervolg op de eerste film, dus dat vind ik al heel veelbelovend: 'Jeepers Creepers 3' is a Direct Sequel to Original Film (Exclusive) - Bloody Disgusting! - bloody-disgusting.com

En wat tattoobob al zegt, ze zijn ook al aan het werk met een 4e film, maar daar wordt nog niet veel over vrijgegeven:
Fourth 'Jeepers Creepers' Planned; Flashback Confirmed in Third Film - Bloody Disgusting! - bloody-disgusting.com

avatar van jacobine_rodijk
Donkerwoud schreef:
Zou voor mij nooit een reden zijn om het werk te boycotten, beetje hypocriet...

Uh... dus alle mensen ie deze film protesteerden heb zelf kinderen misbruikt?

avatar van Donkerwoud
jacobine_rodijk schreef:

Uh... dus alle mensen ie deze film protesteerden heb zelf kinderen misbruikt?

Nee, het ene heeft geen relatie tot het andere: je kunt hypocriet zijn en geen kinderen misbruiken. Ik vind de hijgerige, sensatiebeluste houding naar pedofilie vaak overtrokken.

avatar van killer13
Momenteel staat de releasedate op 26 september en zou de film een speelduur hebben van 1u40

avatar van IcU
IcU
killer13 schreef:

One day release in de states. Hoop dat hij in dat geval nog voor het Halloween weekend als vod te verkrijgen is. Er wordt trouwens niets over een eventuele vod release gemeld in de nieuws berichten.

avatar van killer13
IcU schreef:

Dat zou inderdaad wel top zijn, lekker griezelen op halloween ik hoop wel dat er ook een dvdrelease volgt...

avatar van Jake the muss
Wat een aanfluiting zeg......komt niet eens in de buurt van deel 2, laat staan 1. Nee, ze hadden deze nooit moeten maken. Weet ook niet hoe "cathedral" in de titel komt, want dat zie ik nergens terug. Echt een slechte film. 1 ster, voor de creeper

avatar van memento12
ik ben fan van deel 1 en 2 kan er nog steeds naar kijken.daarom ben ik van deel 3 echt geschokt geef jake gelijk hadden ze met hun vingers af moeten blijfen.victor salva kan echt veel beter wtf happend wat een nightmare.ik geloof het gewoon niet echt zonde.

avatar van Daan258
Eerste stemmen zijn niet best.

avatar van JollyMira
Ook ik ben he met Jake en Memento eens.
Wat een slechte film.
Ik ben echt heel erg fan van 1 en 2,maar deze is
Ook 1 stem voor de Creeper

avatar van renzoroy
Jake the muss schreef:
Weet ook niet hoe "cathedral" in de titel komt, want dat zie ik nergens terug.

Oorspronkelijk zou dat de bij titel zijn voor deel 3, met een andere verhaallijn, maar dat script/verhaallijn hebben ze veranderd in wat het nu is. De film heet ook alleen maar J.C. 3 Dat cathedral moeten ze hier weg halen.

Wat een draak.

Deel 2 heb ik nooit gezien blijkbaar, deel 1 kan ik me nog maar erg vaag herinneren, maar die was zo slecht nog niet. Dit derde deel zou daar een direct vervolg op moeten zijn, maar behalve het plot zie ik maar weinig van het eerste deel terug.

De JC bad guy mag vol aan de bak in dit deel. Ook vol in het licht, waardoor je de hele tijd naar één of ander cheesy zwart geval met CG vleugels zit te kijken. Op enige spanning moet je dus zeker niet hopen. Op enig acteertalent ook niet, het budget is allicht erg laag geweest, maar er zit werkelijk geen enkele acteur in die ook maar iets aan zijn personage weet bij te brengen.

Qua gore is het ook allemaal erg mak, visueel stelt het niks voor, de personages zijn vervelend, de bad guy is belachelijk en het complete gebrek aan sfeer is stuitend. Dramatisch slecht horrorvervolg.