The Further Adventures of the Wilderness Family (1978)

Alternatieve titels: Adventures of the Wilderness Family 2 | The Wilderness Family, Part 2

Avontuur / Familie

geregisseerd door Frank Zuniga
met Robert Logan, Susan Damante-Shaw en Heather Rattray

Het is september en Skip Robinson, zijn vrouw Pat en hun kinderen Jenny en Toby leven al vijf maanden in een hut in de Rocky Mountains. Tot nu toe is het hen gelukt om te overleven in de afgelegen wildernis, maar een strenge winter brengt onverwachte gevaren en uitdagingen met zich mee. De dieren die in warmere dagen vreedzaam om hen heen leefden, worden plotseling gevaarlijke tegenstanders, op zoek naar eten. Pat wordt ernstig ziek en door het omvallen van een olielamp vat de hut van de Robinsons vlam.