Easy Come, Easy Go (1967)

Muziek / Komedie

geregisseerd door John Rich
met Elvis Presley, Dodie Marshall en Pat Priest

Ted Jackson (Presley) is een marinier die op zoek gaat naar een gezonken schat. Hij heeft ook nog tijd over om wat dames het hof te maken.

Er word in deze film niet bijzonder goed geacteerd, toch wist de film me wel tot het einde te boeien.
Redelijk leuk filmpje voor op rustige zondag.
De liedjes van Elvis Presley klinken weer leuk en vrolijk en het filmpje zelf is mierzoet en simpel.

De titel van de film dekt de lading redelijk in dit geval. Makkelijk wegkijkend filmpje met een redelijk simpel en voorspelbaar verhaal. Helaas een half puntje aftrek voor de tenenkrommende Captain Jack. 2*

het was een zeer leuke film met echt leuke liedjes zoals "yoga is as yoga does" hij bleef heel lang in mijn hoofd hangen

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Wederom een haastklus voor de inmiddels met tegenzin acterende Pelvis, die door zijn manager (een Nederlander overigens) werd verplicht zich aan zijn filmwurgcontract te houden. De liedjes in deze gemiddelde film zijn bijna allemaal verwaarloosbaar. De zangstem van de man is het enige dat blijft boeien..

avatar van Erick1985
Ook vocaal stelde het hier al weinig voor. Dieptepunt in Elvis zijn filmperiode. Liedjes slecht en het script slecht. Je hoort en ziet duidelijk dat hij er totaal niet bij is.