• 8.978.871 stemmen

Never Have I Ever (2020-2023)

Genre: Drama / Komedie

Oorsprong: India

Ontwikkeld door: Mindy Kaling en Lang Fisher

Met onder meer: Maitreyi Ramakrishnan, Darren Barnet en Poorna Jagannathan

Release datum: maandag 27 april 2020

Plot Never Have I Ever

De Indisch-Amerikaanse tiener Devi Vishwakumar heeft twee beste vriendinnen, de Oost-Aziatisch Eleanor en de half zwarte, half witte lesbienne Fabiola. Bij de leerlingen op hun middelbare school Sherman Oaks staan ze bekend als de UN, vanwege hun slimheid en diversiteit. Na een traumatisch jaar wil Devi populair zijn in plaats van een buienbeentje, maar vrienden, familie en gevoelens gaan het haar niet makkelijk maken.

Meningen over Never Have I Ever

Blair Waldorf_mm

zaterdag 9 mei 2020
Never Have I Ever seizoen 1 Erg leuke serie met originele invalshoek. En ja de keuze voor John McEnroe als voice-over is een briljante vondst. Serie treft de juiste toon, niet te zoet, soms onvoorspelbaar, en vaak grappig. En de hoofdrolspeelster is ontwapenend. Zien!
avatar van pocalan

pocalan

zaterdag 9 januari 2021
Never Have I Ever seizoen 1 Dacht ik even een mindless serie te gaan kijken. Er zit iets meer achter het verhaal dan het begin laat overkomen. Amusante serie die een gevoelige snaar bij me raakte. Het verlies van je vader in een periode dat je jongens interessant begint te vinden en daardoor met vele emoties zit, is iets wat ik zelf ook heb meegemaakt. Zo'n rollercoaster kan best heftig zijn. Het einde van dit seizoen vond ik wat minder, maar heb wel zin in de volgende.