Mijn Series +

Never Have I Ever - Seizoen 1 (2020)

India
Drama / Komedie

ontwikkeld door Mindy Kaling en Lang Fisher
met Maitreyi Ramakrishnan, Lee Rodriguez en Ramona Young

De Indisch-Amerikaanse tiener Devi Vishwakumar heeft twee beste vriendinnen, de Oost-Aziatisch Eleanor en de half zwarte, half witte lesbienne Fabiola. Bij de leerlingen op hun middelbare school Sherman Oaks staan ze bekend als de UN, vanwege hun slimheid en diversiteit. Na een traumatisch jaar wil Devi populair zijn in plaats van een buienbeentje, maar vrienden, familie en gevoelens gaan het haar niet makkelijk maken.

1. Pilot
  2. ... Had Sex with Paxton Hall-Yoshida
  3. ... Gotten Drunk with the Popular Kids
  4. ... Felt Super Indian
  5. ... Started a Nuclear War
  6. ... Been the Loneliest Boy in the World
  7. ... Been a Big, Fat Liar
  8. ... Pissed off Everyone I Know
  9. ... Had to Be on My Best Behavior
  10. ... Said I'm Sorry

avatar van eppo349
Grappig dat John McEnroe de voiceover is. Sympathieke serie!

avatar van Blair Waldorf
Erg leuke serie met originele invalshoek. En ja de keuze voor John McEnroe als voice-over is een briljante vondst. Serie treft de juiste toon, niet te zoet, soms onvoorspelbaar, en vaak grappig. En de hoofdrolspeelster is ontwapenend. Zien!