• 8.986.001 stemmen

Never Have I Ever - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Never Have I Ever

Ontwikkeld door: Mindy Kaling en Lang Fisher

Met: Maitreyi Ramakrishnan, Lee Rodriguez en Ramona Young

Oorsprong: India

Datum van release: maandag 27 april 2020

Plot Never Have I Ever

De Indisch-Amerikaanse tiener Devi Vishwakumar heeft twee beste vriendinnen, de Oost-Aziatisch Eleanor en de half zwarte, half witte lesbienne Fabiola. Bij de leerlingen op hun middelbare school Sherman Oaks staan ze bekend als de UN, vanwege hun slimheid en diversiteit. Na een traumatisch jaar wil Devi populair zijn in plaats van een buienbeentje, maar vrienden, familie en gevoelens gaan het haar niet makkelijk maken.

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. Pilot

27 april 2020 (28 minuten)

Na een recent trauma begint Devi haar eerste dag als tweedejaars op de middelbare school, vastberaden om haar oude ik van zich af te schudden en eindelijk cool te worden.

2. 2. ...Had Sex with Paxton Hall-Yoshida

27 april 2020 (29 minuten)

Devi aarzelt om haar vrienden de waarheid te zeggen over haar ongemakkelijke interacties met Paxton. Het vooruitzicht van een gearrangeerd huwelijk zet Kamala onder druk.

3. 3. ...Gotten Drunk with the Popular Kids

27 april 2020 (30 minuten)

Devi hoopt met Paxton punten te scoren op een feest, maar dan gebeurt er iets onverwachts. Bij Fabiola komen verborgen emoties omhoog. Kamala maakt een keuze.

4. 4. ...Felt Super Indian

27 april 2020 (22 minuten)

Tijdens de viering van Ganesh Puja vraagt ​​Devi zich af in hoeverre de Indiase cultuur bij haar past. Nalini ontwijkt woeste tantes. Kamala tobt over haar toekomst.

5. 5. ...Started a Nuclear War

27 april 2020 (29 minuten)

Tijdens een schoolreisje laat Devi geruchten over haar en Paxton de vrije loop. Fabiola stelt zich open voor Eleanor, die verontrustend nieuws krijgt over haar moeder.

6. 6. ...Been the Loneliest Boy in the World

27 april 2020 (23 minuten)

Met afwezige ouders, een oppervlakkige vriendin en niemand om mee om te gaan, is Ben Gross eenzamer dan ooit. Maar dan geeft een onverwachte uitnodiging enige hoop.

7. 7. ...Been a Big, Fat Liar

27 april 2020 (24 minuten)

Devi gaat te ver in een poging een betere vriendin te zijn. De hereniging van Eleanor met haar moeder leidt tot een aantal openbaringen en bekentenissen.

8. 8. ...Pissed Off Everyone I Know

27 april 2020 (28 minuten)

Devi heeft wederom bonje met haar vrienden en ze worstelt met een onopgelost trauma. Een feest bij Ben blijkt zowel ongemakkelijk, vreselijk als geweldig te zijn.

9. 9. ...Had to Be on My Best Behavior

27 april 2020 (24 minuten)

Flashbacks brengen pijnlijke herinneringen en wrok bij Devi terug. Als Kamala's familie haar huwelijkskandidaat thuis verwelkomt, wordt ze gedwongen eerlijk te zijn.

10. 10. ...Said I'm Sorry

27 april 2020 (28 minuten)

Door ongewenst nieuws krijgt Devi ruzie met haar moeder en gaat ervandoor. Op de verjaardag van Mohan worden zaken bijgelegd — en komt er een nieuw begin.

avatar van eppo349

eppo349

Grappig dat John McEnroe de voiceover is. Sympathieke serie!

avatar van Blair Waldorf_mm

Blair Waldorf_mm

Erg leuke serie met originele invalshoek. En ja de keuze voor John McEnroe als voice-over is een briljante vondst. Serie treft de juiste toon, niet te zoet, soms onvoorspelbaar, en vaak grappig. En de hoofdrolspeelster is ontwapenend. Zien!

avatar van pocalan

pocalan

Dacht ik even een mindless serie te gaan kijken. Er zit iets meer achter het verhaal dan het begin laat overkomen. Amusante serie die een gevoelige snaar bij me raakte. Het verlies van je vader in een periode dat je jongens interessant begint te vinden en daardoor met vele emoties zit, is iets wat ik zelf ook heb meegemaakt. Zo'n rollercoaster kan best heftig zijn. Het einde van dit seizoen vond ik wat minder, maar heb wel zin in de volgende.

avatar van Goldie63

Goldie63

Ppppfttt, een Indisch-Amerikaanse , een Oost-Aziatische en een half zwarte, half witte lesbienne. Hoe Woke wil je t hebben zeg?

avatar van jacobine_rodijk

jacobine_rodijk

Goldie63 schreef:

Ok, snowflake.

inspired by Mindy Kaling's own childhood.