• 8.978.871 stemmen

Genre: Drama / Actie

Ontwikkeld door: David Farr en David Farr

Met onder meer: Esme Creed-Miles, Mireille Enos  en Joel Kinnaman

Release datum: zondag 3 februari 2019

Eerst uitgezonden op: Amazon Prime Video (Nederland)

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Hanna

Hanna volgt de reis van een buitengewoon jong meisje dat opgroeide in het bos en door haar vader, een oud CIA-agent, is opgeleid tot de perfecte huurmoordenaar. Hanna wordt al snel nieuwsgierig naar alles buiten haar geïsoleerde wereld. Ze slaat op de vlucht voor een CIA-agente en probeert er op allerlei manieren achter te komen wie ze daadwerkelijk is. Gebaseerd op de gelijknamige film uit 2011.

Komt er een Hanna seizoen 4?

Meningen over Hanna

stinissen

zaterdag 23 februari 2019
Hanna seizoen 1 Eerste aflevering was top kan niet wachten tot het verder gaat.
avatar van DreamTech

DreamTech

zaterdag 30 maart 2019
Hanna seizoen 1 Serie is nu compleet en begint al gelijk goed in 1e deel ! grappig iets de acteurs alle 2 uit The Killing tot nu toe al toppertje !!

Vince78

zondag 19 juli 2020
Hanna seizoen 1 Ik ben het met je eens Jan, eerste paar afleveringen leken echt ergens naar te leiden. Maar daarna wordt de geloofwaardigheid ineens overboord gegooid. Ik heb het eerste seizoen nog uitgekeken, maar dat was achteraf zonde van m'n tijd.

Jan met de pet

maandag 13 juli 2020
Hanna seizoen 2 Heb eerste deel bekeken.........ik stop ermee zonde van de tijd.......2,0 voor eerste aflevering.