• 8.262.967 stemmen

Release datum: 11 januari 2019

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Sex Education

Otis Milburn is een onervaren, sociaal ongemakkelijke middelbare schoolstudent die bij zijn moeder Jean, een sekstherapeut, woont. Omringd door handleidingen, video's en saaie open gesprekken over seks, is Otis een terughoudende deskundige op dit gebied. Wanneer zijn thuissituatie op school wordt onthuld, realiseert Otis zich dat hij zijn specialistische kennis kan gebruiken om status te krijgen. Samen met Maeve, een slimme bad-girl, en zijn beste vriend Eric zetten ze een ondergrondse seks-therapie kliniek op om de rare en wonderbaarlijke problemen van hun medeleerlingen aan te pakken. Door zijn analyse van tienerseksualiteit, beseft Otis dat hij misschien zelf therapie nodig heeft.

Social Media

Alle Media

Meningen over Sex Education

avatar van Shaky

Shaky

woensdag 23 januari 2019
Sex Education seizoen 1 Na de eerste twee afleveringen wilde ik stoppen. Flauwe puberale seksgrappen. Door het constante, tot vervelens toe, drammen van Esteban voelde ik mij echter verplicht toch verder te kijken. ( :T )

Het wordt inderdaad gelukkig beter vanaf aflevering drie, maar het blijft niet veel om het lijf houden. Zeer voorspelbaar, enkel karikaturen van personages en het feit dat uiteindelijk alles en iedereen lief voor elkaar is, met elkaar kan opschieten and the world is one big happy place... daar kan ik niet zo goed tegen. De Britten weten normaal gesproken wel beter. Voelde erg Hollywood deze show. Zeer mager zesje, seizoen twee laat ik aan mij voorbijgaan.

Robbie.T._mm

woensdag 23 januari 2019

avatar van arevee

arevee

vrijdag 30 augustus 2019
Sex Education seizoen 1 Leuk tussendoortje, Gillian Anderson aantal hilarische tussenkomsten maar al bij al toch ook geen echte hoogvlieger, ga een groot deel snel vergeten zijn denk ik. Kon nog iets meer gedaan worden vond ik over t algemeen.

paul ^^

vrijdag 1 februari 2019
Sex Education seizoen 1 Afgehaakt. Erg flauwe grappen. De omgang tussen de karakters voelde als gemaakt.