• 8.978.860 stemmen

Ontwikkeld door: Laurie Nunn

Met onder meer: Asa Butterfield, Gillian Anderson en Ncuti Gatwa

Release datum: vrijdag 11 januari 2019

Plot Sex Education

Otis Milburn is een onervaren, sociaal ongemakkelijke middelbare schoolstudent die bij zijn moeder Jean, een sekstherapeut, woont. Omringd door handleidingen, video's en saaie open gesprekken over seks, is Otis een terughoudende deskundige op dit gebied. Wanneer zijn thuissituatie op school wordt onthuld, realiseert Otis zich dat hij zijn specialistische kennis kan gebruiken om status te krijgen. Samen met Maeve, een slimme bad-girl, en zijn beste vriend Eric zetten ze een ondergrondse seks-therapie kliniek op om de rare en wonderbaarlijke problemen van hun medeleerlingen aan te pakken. Door zijn analyse van tienerseksualiteit, beseft Otis dat hij misschien zelf therapie nodig heeft.

Meningen over Sex Education

woensdag 23 januari 2019
Sex Education seizoen 1 Na de eerste twee afleveringen wilde ik stoppen. Flauwe puberale seksgrappen. Door het constante, tot vervelens toe, drammen van [user=912]Esteban[/user] voelde ik mij echter verplicht toch verder te kijken. ( ) Het wordt inderdaad gelukkig beter vanaf aflevering drie, maar het blijft niet veel om het lijf houden. Zeer voorspelbaar, enkel karikaturen van personages en het feit dat uiteindelijk alles en iedereen lief voor elkaar is, met elkaar kan opschieten and the world is one big happy place... daar kan ik niet zo goed tegen. De Britten weten normaal gesproken wel beter. Voelde erg Hollywood deze show. Zeer mager zesje, seizoen twee laat ik aan mij voorbijgaan.
avatar van scorsese

scorsese

zondag 10 februari 2019
Sex Education seizoen 1 Goeie serie waarin de puberzoon van een sekstherapeut seksadvies geeft aan de leerlingen van zijn school. Ondanks het onderwerp en de setting wordt het nergens platvloers. Leuke personages en zeker vermakelijk, maar iets meer scherpte en dan waren het 4.0 sterren geweest.
avatar van arevee

arevee

vrijdag 30 augustus 2019
Sex Education seizoen 1 Leuk tussendoortje, Gillian Anderson aantal hilarische tussenkomsten maar al bij al toch ook geen echte hoogvlieger, ga een groot deel snel vergeten zijn denk ik. Kon nog iets meer gedaan worden vond ik over t algemeen.

mafiabaas_tv

donderdag 28 september 2023
Sex Education seizoen 4 Met veel moeite het seizoen afgekeken. Nergens wordt het grappig, het kan het niveau niet tippen van de eerste 2 seizoenen.