ad

Release datum: 2 augustus 2017

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Sinner, The

The Sinner is een anthologieserie waarin rechercheur Harry Ambrose elk seizoen op zoek gaat naar de waarheid achter een moord. De vraag is hierbij niet wie het heeft gedaan of wat er gebeurd is, maar waarom de dader tot zijn of haar acties gekomen is.

Social Media

Alle Media

Meningen over The Sinner

Ricolopez

vrijdag 26 juni 2020
The Sinner seizoen 3 Geweldig seizoen. Niet je stereotype crimeserie. Boyski84 geeft hierboven aan dat de spanning weg is na aflevering 2. Maar volgens mij gaat deze serie primair niet om wie het doet. Het om de waarom van het verhaal, en wat de diepgaande achtergrond van dat persoon is. Dat is wat je in aflevering 3 tot 6 ziet.

Het wordt inderdaad langzaam verteld, dat is een smaak ding en heeft ook te maken met wat je verwachtingen zijn.

Het beviel mij erg goed, omdat de meeste crimeseries eenzelfde format gebruiken en The Sinner dat anders aanpakt, hier ligt de nadruk op meer psychologische diepgang.

Nu maar wachten op seizoen 4..
avatar van Shaky

Shaky

zaterdag 25 november 2017
The Sinner seizoen 1 Vandaag afgekeken en eens met zowel de loftuitingen en kritiekpunten die genoemd zijn door anderen. Voor mij waren de eerste zes afleveringen werkelijk geweldig; het kon nog alle kanten opgaan. Ik zat al klaar voor een onwaarschijnlijk goede finale een Cora die misschien alles bij elkaar gelogen zou hebben en 'gewoon gek' zou zijn, een diepe duik in het overduidelijk gitzwarte leven van Ambrose...., helaas bleef dat uit en eindigde de laatste afleveringen meer in een soort 'who done it', wel een uitstekende variant daarop, maar toch ik had echt hoge hoop op 'the next big thing' met deze show. Dat was het niet, maar ontzettend goed was het zeker wel. Biel en Pullman stelen de show.
avatar van Boyski84

Boyski84

dinsdag 23 juni 2020
The Sinner seizoen 3 Wat een ontzettende tegenvaller dit weer zeg. Na een fantastisch deel 1 gezien te hebben, met veel complotten en mysterie, was ik zo enthousiast voor deel 2, dat mijn verwachtingen misschien te hoog waren. Deel 2 viel mij dus ook vies tegen. Maaaaaar er kwam een deel 3. Hier ben ik een stuk neutraler ingestapt. Geen hoge verwachtingen, maar was gewoon benieuwd.

Na 10 minuten werd ik er meteen weer ingezogen! Spannend, mysterieus, creepy...wat is hier aan de hand? Ik werd weer enthousiast, wilde weer verder kijken. Maar na aflevering 2 werd alles al duidelijk, de mysterie patsboem verdwenen...spanning weg. Alle linkjes die nog niet verbonden waren, werden haarfijn in beeld gebracht.

En toch denk ik weer? Maar er moet ergens nog een complot zijn...de regisseur moet nog ergens een konijn uit de hoge hoed toveren, de kijker op het verkeerde been zetten....maar niks is minder waar. 6 afleveringen kabbelt deze serie nog verder terwijl alles al duidelijk is. De regisseur probeert hier en daar het nog wel spannend te maken, maar voor mij was het allang natte pap. Er had hier zoveel meer ingezeten, want de cast was goed en ook prima acteerwerk. Maar helaas....als seizoen 4 er komt, dan laat ik hem schieten. Helaas
avatar van larsk0

larsk0

donderdag 21 december 2017
The Sinner seizoen 1 Ik begrijp echt, maar dan ook echt helemaal niets van deze hoge score. Het is dankzij deze score dat ik het afgekeken heb om te kijken of er nog een verklaring komt voor deze hoge score. Ten eerste is Biel echt een hele matige actrice, en gewoon slecht gecast,. Het verhaal heeft echt enorme gaten. Het plot is echt te debiel voor woorden. De agent die er wat rare seksuele voorkeuren op nahoudt is schokkeren om te schokkeren en voegt gewoon niks aan het verhaal toe, totaal overbodig. Het schokkeer ook niet, is meer een beetje sneu. Die rare seksuele spanning tussen die twee zussen was ook gewoon raar en puur voor schokeffect, van kijk ons eventjes over het randje gaan... oeh fout hè. Wanneer je in een verhaal iets totaal niet ziet aankomen, doe je het goed. Maar als je dat niet ziet aankomen omdat je verteld wordt dat er iets is gebeurt en achteraf is het opeens helemaal anders zonder verklaring, dan slaat het gewoon nergens op. Er werd ons verteld dat het zusje was overleden een maand nadat Biel was vertrokken voor twee maanden. En dan opeens is het zusje degene die dood in het woud lag. Hoe dan? Niet als vermist opgegeven ooit? Hoe weten ze dat ze dood is? Waarom is dat niet nagetrokken? Biel is nooit eventjes het graf gaan bezoeken? Ja wat nou??? Het hele plot draait hierom, en het slaat gewoon nergens op.
En dan een politie commissaris of zo die die baan toch gekregen heeft omdat ze wat kan lijkt me? Maar wanneer het bewijs in haar gezicht gesmeten wordt dat er toch echt iets niet klopt, dan wuift ze het eventjes weg als onzin, dat slaat gewoon nergens op...hou toch is op met die onzin!!!!!
Ik voel mij dan echt in de maling genomen dat ik al die afleveringen heb gekeken. Het plot is nog het meest stompzinnige van allemaal. Een keurige familie besluit een meisje op te sluiten, haar vol met heroine te spuiten, opdat zij zou vergeten wat er met haar zusje gebeurt was. Wat verdorie ook nog gewoon een ongeluk was.. dat meisje is een natuurlijke dood gestorven, ja ze was ziek, ja ze had drugs genomen,maar uit eigen wil. Nee de oplossing was dit, volgooien met drug.
Meestal ben ik het wel eens met de scores hier, maar deze score is echt belachelijk. Twee puntjes voor Bill Pullman, een degelijke acteur.