• 8.517.398 stemmen

The Sinner - Seizoen 4 (2021)

Alternatieve titel: Percy

Afleveringen: 8

Speelduur: 6 uur en 17 minuten

Ontwikkeld door: Derek Simonds

Met: Bill Pullman, Jessica Hecht en Alice Kremelberg

Datum van release: woensdag 13 oktober 2021

Eerst uitgezonden op: USA Network (Verenigde Staten)

• Netflix Bekijk seizoen 4 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Sinner Seizoen 4 (2021)

Nog steeds aan het bijkomen van het trauma van een eerdere zaak een jaar geleden, reist de nu gepensioneerde Harry Ambrose naar Hanover Island in het noorden van Maine voor een herstellend uitje met zijn partner Sonya. Maar wanneer zich een onverwachte tragedie voordoet waarbij Percy Muldoon, de dochter van een prominente eilandfamilie, betrokken is, wordt Ambrose gerekruteerd om het onderzoek te helpen. Hij komt vervolgens in een mysterie van toenemende paranoia terecht dat dit slaperige toeristeneiland en het leven van Ambrose op zijn kop zet.

Afleveringen Seizoen 4 (2021)

1. 1. Part I

13 oktober 2021 (54 minuten)

2. 2. Part II

20 oktober 2021 (45 minuten)

3. 3. Part III

27 oktober 2021 (44 minuten)

4. 4. Part IV

3 november 2021 (45 minuten)

5. 5. Part V

10 november 2021 (46 minuten)

6. 6. Part VI

17 november 2021 (45 minuten)

7. 7. Part VII

24 november 2021 (43 minuten)

8. 8. Part VIII

1 december 2021 (55 minuten)

avatar van lang pee

lang pee

Vind dit het zwakste seizoen van de 4, niet meer en niet minder, hou u gezond

avatar van james_cameron

james_cameron

Iets beter dan het nogal saaie en opgerekte derde seizoen, maar nog steeds niet op niveau. Het mysterie hier is best intrigerend en de gebeurtenissen worden sfeervol in beeld gebracht, maar ook ditmaal wordt de plot onnodig uitgesponnen. Bill Pullman is zoals altijd de rots in de branding en maakt de boel het kijken waard.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Weer een banger, mysterieus en weer een goeie Pullman

avatar van Cantoma

Cantoma

Uitstekend seizoen dit! Wow.

avatar van Fervet opus

Fervet opus

Prima vierde seizoen van deze serie. Bill Pullman speelt op een constant hoog niveau, ondersteund door een goede cast. En uiteraard: wederom een spannend & interessant verhaal, waarbij uiteindelijk alle punten bij elkaar komen en achteraf gezien een logisch geheel vormen.

avatar van Suitehome

Suitehome

Bill Pullman speelt al vier seizoenen de hoofdrol als de rustige, vriendelijke en getormenteerde rechercheur Harry Ambrose. In S4 is hij inmiddels gepensioneerd, maar op het idyllische en fictieve Hanover Island vraagt een zaak toch zijn aandacht. Jessica Biel, al vier seizoenen executive producer, heeft de touwtjes strak in handen; scenario en uitwerking zijn uit het boekje.

Zoals we gewend zijn draait een nieuwe zaak in The Sinner om veel mysterie en red herrings (sic!), vertolkt door een uitstekende cast. Het decor verdient een bijzondere vermelding. Gefilmd in Canada (Nova Scotia, Lunenburg) komt er welhaast een Scandinavische sfeer tevoorschijn. Het zonnetje, de zee, gekleurde houten huisjes... Ben ik verdwaald in een seizoen van de Sandhamn Murders? Zeker niet. Hoewel S4 niet het sterkste seizoen is, blijft The Sinner een ijzersterke formule met een aimabele hoofdpersoon die zijn eigen demonen bevecht.

avatar van Gish

Gish

Uitstekend vierde seizoen, enige probleem is dat het allemaal teveel tijd in beslag neemt. Een miniserie was beter geweest. Maar het verhaal zit goed doortimmerd in elkaar en Harry piept en kraakt weer als vanouds. Fijne serie.

avatar van cor1946

cor1946

Goede serie maar soms wat vervelend. Zoals die terug blikken. Dat haat ik. Maar verder goede acteurs en verhaal.

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ook het vierde seizoen was weer erg sterk. Ik heb ervan genoten.