ad
  • 8.081.148 stemmen

The Sinner - Seizoen 3 (2020)

Show titel: The Sinner

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: donderdag 6 februari 2020

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The Sinner

Afleveringen Seizoen 3 (2020)

1. 1. Part I

Jamie Burns overleeft een auto-ongeluk bij hoge snelheid waarbij een oude kennis omkomt. Detective Harry Ambrose wordt opgeroepen naar de plaats van het ongeluk te komen.

2. 2. Part II

Jamie heeft last van verontrustende flashbacks. Sonya meldt dat Jamie weer naar haar erf is gekomen en Ambrose doet zijn best om zijn vertrouwen te winnen.

3. 3. Part III

Ambrose spoort Jamies oude kamergenoot op, die een bizar verhaal vertelt over hun studententijd. Jamie heeft zijn zenuwen niet meer in bedwang nadat Leela is bevallen.

4. 4. Part IV

Jamie vlucht het ziekenhuis uit en Ambrose achtervolgt hem door New York om te voorkomen dat hij ontspoort.

5. 5. Part V

Als Jamie weigert zichzelf aan te geven, stapt Ambrose naar de politie. Leela confronteert Jamie met het feit dat Sonya haar heeft opgezocht in de winkel.

6. 6. Part VI

Sonya ziet een andere kant van Jamie en een doodsbange Leela zoekt naar antwoorden. Ambrose' obsessie om de waarheid boven tafel te krijgen, leidt tot een riskante zet.

7. 7. Part VII

Het onderzoek neemt een andere wending als er nieuw bewijs op tafel komt, maar door de onorthodoxe werkwijze van Ambrose dreigt de zaak in het slop te raken.

8. 8. Part VIII

Ambrose beseft dat Jamie uit is op wraak en snelt naar zijn dierbaren om ze te waarschuwen voor het gevaar.

avatar van 7 stars

7 stars

hey gaaf nieuw seizoen Sinner, zin in!

avatar van Bottleneck

Bottleneck

• 2017 stemmen

Jep ik ook, hopelijk komt het weer snel op Netflix.

avatar van Daan258

Daan258

Hoop dat ie wel wat sterke zal zijn dan seizoen 2.

Ben benieuwd!

avatar van peterjames777

peterjames777

Een heel stuk minder dan seizoen 1 en 2. Een interessant uitgangspunt en een boeiende performance van Matt Bomer maar het is niet genoeg. Te weinig verhaal en te traag om 8 afleveringen te boeien.

avatar van james_cameron_mm

james_cameron_mm

Derde en helaas minste seizoen tot nu toe, met een onnodig opgerekt plot en te weinig spanning en mysterie. Jammer, want de verhaallijn is op zich best interessant en er wordt goed spel geleverd, vooral door de mij grotendeels onbekende Matt Bomer. Bill Pullman is ook ditmaal goed op dreef, al weet ook zijn personage dit keer minder te boeien. Al met al had dit waarschijnlijk beter gewerkt als film.

avatar van Mrs Bruce Willis_mm

Mrs Bruce Willis_mm

Vanaf vandaag op nf.

avatar van kasabian

kasabian

Wat mij betreft gewoon weer een topseizoen. Vanaf de eerste aflevering al meteen het verhaal ingezogen. Het slot van de laatste aflevering echter viel mij wat tegen.

avatar van Boyski84

Boyski84

Wat een ontzettende tegenvaller dit weer zeg. Na een fantastisch deel 1 gezien te hebben, met veel complotten en mysterie, was ik zo enthousiast voor deel 2, dat mijn verwachtingen misschien te hoog waren. Deel 2 viel mij dus ook vies tegen. Maaaaaar er kwam een deel 3. Hier ben ik een stuk neutraler ingestapt. Geen hoge verwachtingen, maar was gewoon benieuwd.

Na 10 minuten werd ik er meteen weer ingezogen! Spannend, mysterieus, creepy...wat is hier aan de hand? Ik werd weer enthousiast, wilde weer verder kijken. Maar na aflevering 2 werd alles al duidelijk, de mysterie patsboem verdwenen...spanning weg. Alle linkjes die nog niet verbonden waren, werden haarfijn in beeld gebracht.

En toch denk ik weer? Maar er moet ergens nog een complot zijn...de regisseur moet nog ergens een konijn uit de hoge hoed toveren, de kijker op het verkeerde been zetten....maar niks is minder waar. 6 afleveringen kabbelt deze serie nog verder terwijl alles al duidelijk is. De regisseur probeert hier en daar het nog wel spannend te maken, maar voor mij was het allang natte pap. Er had hier zoveel meer ingezeten, want de cast was goed en ook prima acteerwerk. Maar helaas....als seizoen 4 er komt, dan laat ik hem schieten. Helaas

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator)

Deel 1 was top, deel 2 erg goed maar dit derde seizoen kon me een stuk minder boeien. Bill Pullman is weer uitstekend en ook de andere acteurs zetten een prima rol weg, maar het is de verhaallijn die me deze keer niet echt kon boeien. Ook de spanning is een stuk minder als bij de eerste 2 seizoenen. Keek hier best naar uit maar uiteindelijk best wel een tegenvaller helaas.

Krappe 3 sterren.

avatar van Ricolopez

Ricolopez

Geweldig seizoen. Niet je stereotype crimeserie. Boyski84 geeft hierboven aan dat de spanning weg is na aflevering 2. Maar volgens mij gaat deze serie primair niet om wie het doet. Het om de waarom van het verhaal, en wat de diepgaande achtergrond van dat persoon is. Dat is wat je in aflevering 3 tot 6 ziet.

Het wordt inderdaad langzaam verteld, dat is een smaak ding en heeft ook te maken met wat je verwachtingen zijn.

Het beviel mij erg goed, omdat de meeste crimeseries eenzelfde format gebruiken en The Sinner dat anders aanpakt, hier ligt de nadruk op meer psychologische diepgang.

Nu maar wachten op seizoen 4..

avatar van Mrs Bruce Willis_mm

Mrs Bruce Willis_mm

Ondanks dat ik mij hier enorm op heb verheugd kruipt de serie voor mijn gevoel..

Pak nu af en toe een aflevering, en dan heb ik weer genoeg 'moeilijke blikken' 'flashbacks' ' trage gesprekken'..

Sympathie voor Jamie is er ook gewoon niet..

Pullman is gewoon goed, altijd.

Ben nu bij ep 5.

Het eerste seizoen was zo ijzersterk, snap ook wel dat ze dat slecht kunnen evenaren, maar dit voelt meer als een ' we-moeten-een-seizoen-maken-anders-spelen-we-niet-meer-mee"..

avatar van Fervet opus

Fervet opus

Het is hierboven al vaker gezegd: seizoen 1 was top! Seizoen 2 wat minder, en dit siezoen 3 weer wat minder. Niet dat het daarmee slecht is! Heb me wel vermaakt, 1e en 2e episodes goed, daarna weet je wel hoe het in elkaar steekt. Toch bleef ik kijken. Maar het moet gezegd: aan Bill Pullman ligt het niet: hij speelt de rol van inspector Harry Ambrose weer fenomenaal. Slotsom: hopelijk gaat het niveau weer omhoog met seizoen 4.

avatar van eldorado

eldorado

Eerste 5 afleveringen veel belovend , daarna zwakt het af jammer.

avatar van thomzi50

thomzi50

• 1925 berichten

Ook ik ben niet helemaal verkocht, toch wel duidelijk het minste seizoen van The SInner. Bill Pullman blijft charismatisch als hummende, mompelende, waggelende en moeilijk kijkende detective Ambrose, maar de plot komt maar half tot leven: er zit zeker iets interessants in, ook omdat het zich niet voltrekt volgens geijkte serie-patronen en omdat dit seizoen zeker geen herhalingsoefening is van de vorige twee seizoenen, maar al met al veel te veel vertragingen, herhalingen, en te veel rare en ongeloofwaardige zijpaden. Jammer. Wat mij betreft mogen ze het hierbij laten wat betreft The Sinner.

Roel57

Wat een waardeloze klote serie. De eerste paar afleveringen zijn goed. En dan verzand het in het uitrekken van de serie tot een waardeloze zooi. Maak het een 2 uur durende film. Nu is het zonde van je tijd.

avatar van thomzi50

thomzi50

• 1925 berichten

Roel57 schreef:

Hoe vond je vorige seizoenen?

avatar van Blair Waldorf_mm

Blair Waldorf_mm

Vrij lauwe reacties op seizoen drie. Waarom? Dit was opnieuw hoogstaande televisie. Erg interessant onderwerp en geweldig uitgewerkt. Twee worstelende hoofdpersonen en een fantastische climax.

avatar van richiedoom

richiedoom

Blair Waldorf_mm ik vond de eerste twee afleveringen zeker veelbelovend, maar vervolgens is het grote mysterie er wel vanaf en kabbelt dit seizoen wat voort. Dat is volgens mij wel de grote kritiek van iedereen. Als je naar seizoen 1 kijkt, daar weet je pas in de laatste aflevering hoe de vork in de steel zit. Dat weet je in seizoen 3 al na 2 afleveringen en dat is zonde.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2030 stemmen

Ik ben hierop afgehaakt. gebeurd me niet vaak, maar met het huidige aanbod. 2,5

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ook het 3e seizoen is weer bijzonder goed. Met name de sfeer die neergezet wordt. Ik vond het een bijzonder interessante karakterschets van Jamie. Je ziet de invloed die iemand op je kan hebben en de strijd om daarvan los te komen. Hier blijkt zelfs de dood niet de oplossing voor te zijn. Ik vond de scène waarbij Harry zich levend liet begraven ook erg goed. Dat hij het toch besloot te doen. Mij niet gezien, haha. Voorts natuurlijk weer het ijzersterke acteerwerk van Pullman maar ook van Bomer. Graag een 4e seizoen!

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Inderdaad iets te langdradig. Maar wel weer spannend.

avatar van Thomas83

Thomas83

De serie is op een punt aanbeland dat ik eigenlijk alleen nog maar voor Pullman blijf kijken. Was seizoen twee al een zware teleurstelling, het valt in het niet bij dit nieuwe seizoen. De zaak intrigeert nu helemaal niet. Het mysterie is te onzinnig. Alsof je naar een slechte aflevering van The X-Files aan het kijken bent. Er zit geen logica in. Het is geheimzinnigheid om de geheimzinnigheid.

De serie maakt een existentiële crisis overigens wel griezelig, en de spanning is vaak om te snijden. Veel ongemakkelijke scènes ook, zoals met de baby en de verhaallijn met de scholier. Aan de acteurs ligt het ook zeker niet. Bomer is goed en Messina zelfs meer dan dat. Het weet een matig seizoen alleen niet veel beter te maken. Het tempo wil er ook niet echt in komen. 3.0*.