Mijn Series +

The Sinner - Seizoen 3 (2020)

Thriller

ontwikkeld door Derek Simonds
met Bill Pullman, Matt Bomer en Chris Messina

The Sinner is een anthologieserie waarin rechercheur Harry Ambrose elk seizoen op zoek gaat naar de waarheid achter een moord. De vraag is hierbij niet wie het heeft gedaan of wat er gebeurd is, maar waarom de dader tot zijn of haar acties gekomen is.

1. Part I
  6. Part VI
  7. Part VII
  8. Part VIII

avatar van filmobsessie
hey gaaf nieuw seizoen Sinner, zin in!

avatar van Bottleneck
Jep ik ook, hopelijk komt het weer snel op Netflix.

avatar van daan258
Hoop dat ie wel wat sterke zal zijn dan seizoen 2.
Ben benieuwd!

avatar van peterjames777
Een heel stuk minder dan seizoen 1 en 2. Een interessant uitgangspunt en een boeiende performance van Matt Bomer maar het is niet genoeg. Te weinig verhaal en te traag om 8 afleveringen te boeien.

avatar van james_cameron
Derde en helaas minste seizoen tot nu toe, met een onnodig opgerekt plot en te weinig spanning en mysterie. Jammer, want de verhaallijn is op zich best interessant en er wordt goed spel geleverd, vooral door de mij grotendeels onbekende Matt Bomer. Bill Pullman is ook ditmaal goed op dreef, al weet ook zijn personage dit keer minder te boeien. Al met al had dit waarschijnlijk beter gewerkt als film.