• 11.795 nieuwsartikelen

Genre: Misdaad / Drama

Oorsprong: België

Ontwikkeld door: Eric Wirix

Met onder meer: Herbert Flack, Michel van Dousselaere en Herman Boets

IMDb beoordeling: 6,7 (425)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: vrijdag 13 februari 2004

Eerst uitgezonden op: VTM (België)

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

• tv Vandaag om 08:42 uur op Rtl crime

Plot Aspe

Het prachtige Brugge en haar omgeving vormt het decor voor het lokale politiekorps maar de uiterlijke schoonheid van deze stad staat in schril contrast tot de criminele dingen die er gebeuren. Hoofdinspecteur Pieter van In staat voor een moeilijke opgave al deze misdaden samen met zijn team op te lossen.

logo tmdbimage

Seizoenen

Komt er een Aspe seizoen 11?

Acteurs en Actrices

Meningen over Aspe

avatar van AniSter

AniSter

zondag 21 januari 2024
Aspe seizoen 1 Constante kwaliteit van aflevering 1 t/m aflevering 127. Een plezier om naar deze serie te kijken. Een heel aantal goed in elkaar gezette verhalen waarbij humor in dat mooie Vlaams niet ontbreekt. Zijdelings natuurlijk de persoonlijke verhalen van de diverse personages. Hiervoor is het aan te bevelen om de seizoenen en afleveringen in volgorde te bekijken. Helaas begint de relatie Pieter en Hanne op een gegeven moment iets te langdradig te worden en dus te storen. Uitstekend acteerwerk in een mooie setting. Door het groot aantal personages was volgens mij op een gegeven moment het aantal acteurs "op". Hierdoor zie je bepaalde acteurs in latere afleveringen ineens in andere rollen verschijnen. Los van dat alles een uitstekende serie.
avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

woensdag 6 september 2017
Aspe seizoen 1 Ten tijde de boeken nog verfilmd werden! Toen was dit nog wel wat.