ad
  • 8.081.828 stemmen

That '70s Show - Seizoen 2 (1999-2000)

Show titel: That '70s Show

Seizoenen: 8 seizoenen

Afleveringen: 26

Datum van release: dinsdag 28 september 1999

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

That '70s Show

Afleveringen Seizoen 2 (1999-2000)

1. 1. Garage Sale

De Formans houden een garage verkoop. Hyde, die ook wil helpen, maakt zijn speciale brownies om te verkopen. Ze vallen in verkeerde handen. Red verkoopt meer dan hij van plan was. In de bioscoop probeert Fez Jackie te versieren.

2. 2. Red's Last Day

Het is voor Red zijn laatste werkdag en hij besluit naar een bar te gaan. Kitty stuurt Eric om hem op te halen. In plaats daarvan gaan Eric, Hyde en Fez met hem meedrinken. Hierdoor kan geen van allen rijden.

3. 3. The Velvet Rope

Nu Red geen baan meer heeft, begint hij met jagen. De groep besluit naar een dansclub te gaan, en Jackie haalt Kelso over om zich te kleden als David Bowie.

4. 4. Laurie and the Professor

Eén van Laurie's docenten van college komt naar Point Place om haar over te halen terug naar school te gaan. Hij probeert haar te versieren. Fez zoekt naar een vriendin, en Hyde zoekt een kamer om in te slapen.

5. 5. Halloween

De groep zoekt iets leuks om te doen tijdens Halloween. Ze gaan naar hun oude school en ontdekken dingen van elkaar die ze nog niet wisten. Fez ontdekt trick or treating.

6. 6. Vanstock

Eric, Donna, Kelso, Hyde en Fez gaan naar Vanstock, Wisconsin's eigen Woodstock. Jackie zegt dat ze niet wil gaan, dus Kelso nodigt Laurie uit. Donna wordt boos op Eric omdat hij niks verteld heeft over Kelso en Laurie. Red raakt verslaafd aan series.

7. 7. I Love Cake

Eric weet niet wat hij moet doen als Donna tegen hem zegt dat ze van hem houdt. Het enige wat hij kan zeggen is: ik hou van cake. Donna weet niet wat ze moet doen en gaat naar Jackie voor advies. Midge schopt Bob uit huis. Kelso krijgt een nieuwe leren jas.

8. 8. Sleepover

Donna brengt eindelijk de nacht door met Eric, maar als de jongens erachter komen dat ze alleen maar hebben geslapen, gaan ze Eric plagen. Hyde krijgt een baantje bij de FotoHut en hij ontdekt dat hij een workaholic is. Kitty moet overwerken in het ziekenhuis, waardoor Red moet koken.

9. 9. Eric Gets Suspended

Donna is van slag vanwege de scheiding van haar ouders en begint met roken. Eric word betrapt met één van haar sigaretten in zijn hand en word geschorst. Ondanks dat Eric wil uitleggen wat er is gebeurd krijgt hij straf van Red. Fez en Hyde gaan op een dubbeldate. Hyde kan niet beslissen welk meisje hij leuker vindt.

10. 10. Red's Birthday

Het is Reds verjaardag. Bob en Midge nemen Red en Kitty mee uit eten, maar ze brengen beiden een date mee. Eric is boos op Donna omdat ze haar problemen met haar ouders met Hyde bespreekt en niet met hem.

11. 11. Laurie Moves Out

Laurie gaat uit huis en Red is boos als hij ontdekt dat ze bij een jongen intrekt. Jackie denkt dat Kelso vreemdgaat.

12. 12. Eric's Stash

Eric's geheime geld is verdwenen. Hyde is de verdachte. Fez en Kelso helpen Jackie met een schoonheidswedstrijd.

13. 13. Hunting

Red en Bob nemen de jongens mee op jacht. Ondertussen hebben Kitty en Midge een meidenavond met Donna, Jackie en Laurie. Ze eindigen met pokeren.

14. 14. Red's New Job

Eric krijgt een baantje bij Price Mart. Kelso wil het uitmaken met Laurie omdat ze een echte relatie wil.

15. 15. Burning Down the House

Nu haar ouders weg zijn wil Jackie een etentje geven. Kelso nodigt iedereen uit die hij kent. Jackie raakt overstuur en Kelso maakt het alleen maar erger. Red ontdekt dat Bob een toupé draagt.

16. 16. The First Time

Midge en Bob besluiten opnieuw te trouwen. Kelso is bang dat Jackie ideeën krijgt door de bruiloft. Terwijl Donna de geloften schrijft denkt ze na over haar relatie met Eric.

17. 17. Afterglow

Donna en Eric hebben 'het' eindelijk gedaan. Hij is dolblij, totdat hij ontdekt dat niet alles goed is gegaan. Hij is overstuur. Donna raakt overstuur omdat ze al bang was dat dit ging gebeuren. Met de hulp van hun vrienden komen ze er overheen. Ondertussen is Red dolblij om weer geld te hebben en hij koopt iets speciaals voor zichzelf en Kitty.

18. 18. Kitty and Eric's Night Out

Eric gaat met Kitty naar de bioscoop. Fez krijgt een vriendin en Hyde kan niet geloven dat ze met Fez gaat. Jackie is jaloers omdat ze Fez leuk vindt.

19. 19. Parents Find Out

Eric en Donna worden betrapt in de Vista Cruiser door de politie. Red vind dat Donna het aan haar ouders moet vertellen. Als ze dat niet doet, doet hij het. Kitty krijgt een zenuwinzinking wanneer ze ontdekt dat Eric en Donna seks hebben.

20. 20. Kiss of Death

Eric rijdt per ongeluk Donna's kat aan, maar vertelt het haar niet. Kelso ontdekt dat twee vriendinnen hebben niet zo leuk is als hij dacht. Hij besluit het uit te maken met Laurie.

21. 21. Kelso's Serenade

Kelso is verdrietig omdat het uit is met Jackie. Hij wil haar terug. Jackie vindt iemand anders leuk: Hyde. Donna denkt dat Eric haar voor lief neemt, nu ze het gedaan hebben.

22. 22. Jackie Moves On

Fez vraagt Jackie mee uit. Ze gaan naar een duur restaurant, maar ze praat alleen over Kelso. Red is boos op Kitty vanwege een ketting. Eric vertelt Fez en Hyde dat Laurie is geboren met een staart.

23. 23. Holy Crap!

De Formans moeten het zonder Kitty doen op zondag en Eric en Laurie besluiten niet naar de kerk te gaan. Kelso en Fez laten een baard staan, en Jackie vind Kelso extra leuk met zijn nieuwe baard.

24. 24. Red Fired Up

Red doet aardiger tegen Eric op het werk, omdat Earl al zijn aandacht opslokt. Wanneer Red Earl ontslaat, komt Eric voor hem op.

25. 25. Cat Fight Club

Kelso weet dat hij in de problemen kan komen als Red erachter komt dat hij met Laurie gaat.

26. 26. Moon Over Point Place

Eric vindt een foto van Donna in het jaarboek waar hij jaloers op is. Fez is kwaad omdat zijn foto niet in het jaarboek staat en gaat Foosball spelen. Jackie wil tijd doorbrengen met Hyde, maar hij wil niet mee naar de skatedisco.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2027 stemmen

Ik ben blij dat deze serie op Netflix staat. That 70's Show haalt voor mij niet het niveau van een Friends of Married with Children, maar behoort toch tot de leukere sitcoms die ik ken. De vriendengroep is leuk, de ouders van Eric zijn leuk (met name Red zorgt meermaals voor een lachmoment) en alle verwijzingen naar de politiek en cultuur uit de jaren 70 zijn erg geestig om te zien.

Ik moet wel zeggen dat ik dit tweede seizoen iets minder goed vond dan de voorganger (op de intro na, die er juist op vooruitgegaan is). Dit ligt niet aan de humor, want die is nog steeds op hetzelfde niveau. Het ligt wel onder meer aan het vervelende, kinderachtige gekibbel tussen Bob en Midge Pinciotti. Ik snap dat men hiermee het accent wil leggen op 'de nieuwe houding ten opzichte van seksualiteit', zoals de seriebeschrijving hierboven aangeeft, maar daar waar Bob een sympathiek personage was in seizoen 1, vond ik hem hier een vervelende knorrepot. Ook binnen de vriendengroep vond ik niet iedereen altijd even goed op dreef. Fez is inmiddels best een leuk typetje geworden, maar Kelso vond ik bij vlagen behoorlijk irritant. Laurie is dan wel weer een leuke toevoeging, omdat ze de groep meermaals weet op te stoken.

Op die twee minpunten na heb ik me hier weer prima mee vermaakt. Er komen genoeg leuke afleveringen voorbij (denk aan 'Halloween', 'Vanstock', 'Red's Birthday', 'Hunting', 'Burning Down the House', 'The First Time' en 'Kitty and Eric's Night Out') en de chemie tussen de personages is een genot om naar te kijken. Op naar seizoen 3!