Mijn Series +

Suits - Seizoen 5 (2015-2016)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Aaron Korsh
met Patrick J. Adams, Gabriel Macht en Meghan Markle

Suits volgt de vroegtijdige schoolverlater Mike Ross, die per ongeluk een baan krijgt bij een van de beste advocaten van New York, Harvey Specter. Ze vormen al snel een winnend team met Mike zijn rauwe talent en fotografische geheugen.Mike zorgt ervoor dat Harvey zich weer herinnert waarom hij de advocatuur in gegaan is.

1. Denial
  13. God's Green Earth
  14. Self Defense
  15. Tick Tock
  16. 25th Hour
Persoonlijk vind ik deze serie met het seizoen beter worden!

Oefffff Suits knalt er weer heerlijk in dit jaar!

avatar van Miszmi
Het heeft lang geduurd voordat ik aan dit seizoen begon, heb uiteindelijk maar gewacht totdat Netflix hem beschikbaar had. De eerste paar afleveringen kwam ik wat moeilijk doorheen. Vrij weinig wat we nog niet eerder hadden gezien. De laatste zes afleveringen heb ik echter binnen twee dagen weggekeken.

Ik begon een beetje moe te worden van Hardman. Alles weer van voor af aan. Gelukkig viel het allemaal wel mee, maar vrees dat het volgend seizoen gewoon weer verder gaat. Al weet ik ook dat daar genoeg andere verhaallijnen omheen zullen draaien die het interessanter zullen maken. Ik ben ook blij dat het nu allemaal uit is gekomen. Ieder seizoen opnieuw hetzelfde riedeltje.

De laatste zes afleveringen hebben dit seizoen dan ook 'gered'. Op basis van de eerste tien had ik geen onvoldoende gegeven, maar wel een ster lager. Persoonlijk vind ik die afleveringen ook gelijk de beste afleveringen van de hele serie. Dit seizoen is dan bij mij ook het hoogst beoordeeld.