ad
  • 8.078.922 stemmen

Suits - Seizoen 8 (2018-2019)

Show titel: Suits

Seizoenen: 9 seizoenen

Afleveringen: 16

Datum van release: woensdag 18 juli 2018

• Netflix Bekijk seizoen 8 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Suits

Afleveringen Seizoen 8 (2018-2019)

1. 1. Right-Hand Man

Harvey en Robert ruziën om de leiding van de firma via een 'oorlog bij volmacht' tussen Alex en Samantha. Katrina botst met Louis over het ontslag van een advocaat.

2. 2. Pecking Order

Harvey en Samantha krijgen het met elkaar aan de stok terwijl ze een van Mikes voormalige klanten uit de brand proberen te helpen. Louis heeft last van podiumvrees.

3. 3. Promises, Promises

Harvey botst met de partners wanneer een vete uit de hand loopt. Katrina krijgt te maken met een teleurstelling. Alex ontdekt iets verontrustends over een klant.

4. 4. Revenue per Square Foot

Louis worstelt met een trauma. Robert legt als manager van de firma op alle slakken zout en Alex wordt in een kansloze positie gemanoeuvreerd.

5. 5. Good Mudding

Louis is bezorgd om zijn mannelijkheid. Samantha begaat een blunder terwijl ze op Alex' dochter past. Een conflict over voogdij rijt oude wonden open voor Harvey.

6. 6. Cats, Ballet, Harvey Specter

Louis weet Harvey na een ruzie over te halen om naar dr. Lipschitz te gaan om aan hun relatie te werken. Donna verliest haar vertrouwen in Samantha.

7. 7. Sour Grapes

Alex doet zijn best om Roberts wijnmakerij op het platteland te redden. Samantha helpt Harvey met een louche zaak. Louis en Sheila steggelen over geloofsovertuigingen.

8. 8. Coral Gables

Samantha probeert indruk te maken en daagt een zwaargewicht uit. Louis krijgt te kampen met een oude pestkop van school. Gretchens positie loopt gevaar na een blunder.

9. 9. Motion to Delay

De sluimerende rivaliteit tussen Alex en Samantha bereikt een climax als ze het tegen elkaar opnemen in de rechtszaal als advocaten van hun kibbelende cliënten.

10. 10. Managing Partner

Alex en Samantha voeren oorlog zowel in als buiten de rechtszaal om de volgende partner van de firma te worden. Hun vete dreigt Zane Specter Litt fataal te worden.

11. 11. Rocky 8

16. 16. Harvey

avatar van Boogeyman

Boogeyman

Niks mis mee.

Als gevolg van de negatieve reviews, met name vanwege het vertrek van Rachel en Mike, zag ik toch een klein beetje op tegen dit seizoen. Toegegeven, de eerste episodes waren even wennen, maar al snel is het gewoon weer typisch Suits. Lekker verstand op 0 en vol gas op het awesome pedaal.

Ik lees vooral kritiek op de toevoeging van Katherine Heigl, maar ik vond haar toch wel een toegevoegde waarde. Samantha haar battle met Alex, maar ook de band met Robert Zane is heel herkenbaar. Dan denk ik natuurlijk vooral aan Harvey en Jessica in de eerdere seizoenen. De finale is daarom ook wederom erg sterk gedaan.

Grootse televisie is het natuurlijk allemaal niet, maar het doet precies wat het moet doen. Absoluut een van de vermakelijkste nog actieve shows (voor mij dan). En ik zal het jammer vinden als het straks klaar is. Seizoen 9 is al even uit, maar het duurt helaas vaak even voordat NetflixNL het op pikt.