Mijn Series +

Suits - Seizoen 4 (2014-2015)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Aaron Korsh
met Patrick J. Adams, Gabriel Macht en Meghan Markle

Suits volgt de vroegtijdige schoolverlater Mike Ross, die per ongeluk een baan krijgt bij een van de beste advocaten van New York, Harvey Specter. Ze vormen al snel een winnend team met Mike zijn rauwe talent en fotografische geheugen.Mike zorgt ervoor dat Harvey zich weer herinnert waarom hij de advocatuur in gegaan is.

1. One-Two-Three Go...
  14. Derailed
  15. Intent
  16. Not Just a Pretty Face
avatar van centurion81
Toch wel weer erg genoten van dit seizoen, alleen Louis irriteerde af en toe

avatar van Miszmi
Tot nu toe echt het minste seizoen voor mij. Eerste helft van dit seizoen is erg langdradig, voorspelbaar en saai. Wanneer Mike terugkeert bij Pearson Spector volgen er toch wel weer betere afleveringen. Daar zitten misschien zelfs wel de betere afleveringen van de hele serie in. Dat redt dit seizoen voor mij dan ook van een onvoldoende. Ik twijfelde tussen 2.5* en 3*, maar de tweede helft vond ik dan wel weer erg fijn. Als de lijn van het eerste deel was aangehouden, was ik waarschijnlijk afgehaakt.