Mijn Series +

Suits - Seizoen 7 (2017-2018)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Aaron Korsh
met Gabriel Macht, Patrick J. Adams en Rick Hoffman

Suits volgt de vroegtijdige schoolverlater Mike Ross, die per ongeluk een baan krijgt bij een van de beste advocaten van New York, Harvey Specter. Ze vormen al snel een winnend team met Mike zijn rauwe talent en fotografische geheugen.Mike zorgt ervoor dat Harvey zich weer herinnert waarom hij de advocatuur in gegaan is.

1. Skin in the Game
  14. Pulling the Goalie
  15. Tiny Violin
  16. Good-Bye

avatar van Harvey Specter
Really looking forward to this next season. It's gonna be epic i promise you guys!

avatar van ZAP!
Het zevende seizoen alweer... van een serie waar ik nog nooit van gehoord had!

avatar van Harvey Specter
ZAP! schreef:
Het zevende seizoen alweer... van een serie waar ik nog nooit van gehoord had!

Watch it! It's on Netflix.

avatar van ZAP!
Ik ben vast de enige, maar dat hebbiknie...
Het spreekt me verder ook niet echt aan.

Ja goed ik heb het nu wel gezien hoor, het valt constant in herhaling nu. Begint saai te worden.