Mijn Series +

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 4 (2014)

Komedie / Reality

ontwikkeld door Jerry Seinfeld
met Jerry Seinfeld, George Wallace en Aziz Ansari

In Comedian in Cars Getting Coffee stapt Jerry Seinfeld telkens met een collega komiek (en soms een acteur of een president) in een van zijn vele klassieke auto’s, om ergens koffie te gaan drinken en verhalen uit te wisselen. Zo waren onder meer Ricky Gervais, Chris Rock, Steve Martin en Will Ferrell al te gast in de serie.

1. Sarah Jessica Parker: a Little Hyper-Aware
  2. George Wallace: Two Polish Airline Pilots
  3. Robert Klein: Opera Pimp
  4. Aziz Ansari: It's Like Pushing a Building Off a Cliff
  5. Jon Stewart: The Sound of Virginity
avatar van Robbie.T.
Er springt er niet direct ééntje uit die ik het leukste vond dit seizoen. Misschien Parker (zeer verrassend) en Stewart. Het minst leuke was echter heel duidelijk: Ansari.

avatar van Pinguin#13
Toch wel gelachen met Wallace… zeker als hij een beetje gaat zitten roepen tegen het publiek in de Peppermill.