Mijn Series +

Comedians in Cars Getting Coffee - Seizoen 3 (2014)

Komedie / Reality

ontwikkeld door Jerry Seinfeld
met Jerry Seinfeld, Jay Leno en Patton Oswalt

In Comedian in Cars Getting Coffee stapt Jerry Seinfeld telkens met een collega komiek (en soms een acteur of een president) in een van zijn vele klassieke auto’s, om ergens koffie te gaan drinken en verhalen uit te wisselen. Zo waren onder meer Ricky Gervais, Chris Rock, Steve Martin en Will Ferrell al te gast in de serie.

1. Comedy, Sex and the Blue Numbers
  2. How Would You Kill Superman?
  3. Comedy Is a Concealed Weapon
  4. So You're Mellow and Tense?
  5. Feces Are My Purview
  6. The Over-Cheer
  7. The Last Days of Howard Stern
avatar van Robbie.T.
Leukste van het seizoen: Patton Oswald / Tina Fey. Minste van het seizoen: Howard Stern.

avatar van Pinguin#13
Yep, Oswalt en Fey zijn leuk. Louis CK valt dan weer tegen hoewel ik daar wel iets van verwachtte… en wat een duf tochtje van enkele kilometer de Hudson op met dat bootje, even voor anker en dan snel-snel terug. Dit voelde vooral aan als een verplicht nummer. En Howard Stern is gewoon een eikel…