ad
  • 8.081.148 stemmen

Suburra: La Serie - Seizoen 1 (2017)

Show titel: Suburra: La Serie

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: vrijdag 6 oktober 2017

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Suburra: La Serie

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. 1. 21 Giorni

Rivaliserende bendes vliegen elkaar in de haren terwijl maffiabaas Samurai politici voor zijn karretje spant. Drie jonge criminelen werken samen om hun kans te grijpen.

2. 2. Patrizi e Plebei

Samurai bijt zich vast in de idealistische Cinaglia. Theodosious chanteurs willen een getuige het zwijgen opleggen. Spadino is boos over zijn gearrangeerde huwelijk.

3. 3. Cani Arrabbiati

Samurai gaat de confrontatie aan met Spadino over Theodosiou en brengt Sara in een lastig parket. Cinaglia zit in de val. Manfredi wil wraak nemen op Aureliano.

4. 4. Buon Pppetito

Door de ophanden zijnde oorlog tussen de Anacleti's en Adami's dreigt Samurai de controle te verliezen over de Ostia-deal en dwingt hij Gabriele tot een vreselijke keuze.

5. 5. La Lupa

Livia en Aureliano vechten om de macht. Samurai spreekt Sara aan op haar strategie. Spadino's geheim compliceert zijn huwelijksnacht.

6. 6. Ajo, Oio e Peperoncino

Aureliano dwingt Sara een deal te sluiten, maar zij weet de rollen om te draaien. Cinaglia maakt gebruik van intimidatiepolitiek. Theodosiou neemt een wanhopig besluit.

7. 7. Ultimo Cliente

Samurai nadert zijn doel. Sara wil het Vaticaan behoeden voor een schandaal in ruil voor stemmen van de commissie. Livia reageert op Manfredi's inbreuk op haar terrein.

8. 8. Un Altro

Samurai hoopt alsnog de deal te kunnen redden en roept Livia en Manfredi bij zich voor een vergadering. Sara wordt opgelicht. Angelica ontdekt het geheim van Spadino.

9. 9. Il Buio

Cinaglia zet alles in op zijn politieke spel. Aureliano wordt op gevaarlijke wijze bedrogen. Spadino komt voor zichzelf op, maar neemt daarbij een groot risico.

10. 10. Chiamalo Dormire

Samurai laat zijn gezag gelden, maar Aureliano en Livia verzetten zich. Spadino neemt initiatief. Cinaglia stippelt zijn toekomst uit. Gabriele staat voor een dilemma.

avatar van walnuts

walnuts

Ik ben heel erg benieuwd naar deze serie. Afkomstig uit de Gomorra en Romanzo Criminale stal.

De serie speelt zich een jaar of 4 eerder af dan de film uit 2015 welke gebaseerd is op het boek van Giancarlo de Cataldo en Carlo Bonini. Ook heeft de serie de medewerking van Michele Placido (juist). Tevens Netflix' eerste Italiaanse productie als onderdeel van de nieuwe koers om meerdere Europese producties uit te brengen.

Nu nog even aftellen naar 6 oktober

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2030 stemmen

Goede serie. Alhoewel ik Gomorra iets beter vind. 3.5

avatar van Joy4ever

Joy4ever

De serie moest ff op gang komen maar het werd al vrij snel verslavend. De vaart zat er goed in op een gegeven moment. Prachtig ook met Rome als decor. Een paar verrassende twists ook. Hoop echt op een vervolg, ik hou hier wel van. Tof.

avatar van 3 2 1 cut

3 2 1 cut

Ik kom moeilijk door de eerste afleveringen heen. De drie hoofdpersonen vind ik meer karikaturen dan bijvoorbeeld de hoofdpersonen uit Gomorra (maar die vond ik dan ook top en misschien vergelijk ik nog teveel). Vooral de Sinti hoofdrolspeler heeft mij teveel ‘maniertjes’. Ik moet wel lachen om de geblondeerde hoofdrolspeler. Een soort Sting blik en looks uit de ‘Dune’ film als een Harkonnen. Maar dat mag ik wel.

Hmmm, twijfels want ik hou van Mafioso verhalen. Maar Gomorra was dan, imho, ook wel errug sterk.

avatar van Oldground

Oldground

Heerlijke serie. Machtsspelletjes, intriges, achterkamertjes. Het weergeeft de uiterst fijne lijn tussen onder- en bovenwereld in de Italiaanse hoofdstad. Met één foute beslissing kun je jezelf al overgeven aan de grillen van de lokale criminele organisaties. Kijk uit naar seizoen 2

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Seizoen 2 vanaf 22 februari op Netflix. Nice!