Mijn Series +

Suburra: La Serie - Seizoen 2 (2019)

Alternatieve titel: Suburra: Blood on Rome

Italiƫ
Actie / Misdaad

ontwikkeld door Daniele Cesarano, Barbara Petronio, Ezio Abbate, Fabrizio Bettelli en Nicola Guaglianone
met Claudia Gerini, Emmanuele Aita en Filippo Nigro

Een badplaats in de buurt van Rome wordt het toneel voor een confrontatie tussen Kerk, corrupte politici en georganiseerde misdaad. Het conflict wordt steeds meedogenlozer, waarbij de grenzen van het toelaatbare steeds meer vervagen. In deze machtsstrijd volgen we Aureliano, Spadino en Lele. Alle drie opgegroeid in een verschillende omgeving met ieder een eigen ambitie en passie. Hoe zijn deze drie jonge mannen in de maffiawereld beland en wat beweegt hen eigenlijk om erin te blijven?

1. Find Her
  2. Consequences
  3. Closer
  4. Upside Down
  5. The Crib
  6. It's War
  7. Saints Peter and Paul
  8. Tell Me the Truth
Eerste aflevering gezien. Begint weer fijn. Dit soort series mag ik graag zien.

avatar van joy4ever
Ook het tweede seizoen is weer erg vermakelijk met o.a. Aureliano, Spadino en Lele. En er waren meer dan genoeg ontwikkelingen in met name de slotaflevering wat een derde seizoen rechtvaardigd. Kom maar op!

Ik heb het idee dat ik het eerste seizoen een stuk sterker vond, maar kan niet uitleggen waarom. Denk dat ik s01 toch eens terug moet kijken.

Lekkere serie om te kijken.
Beide seizoen afgelopen 2 weken gekeken.
Film was al bekend bij mij, maar serie toch leuker IVM uitgebreider personages.
Laat seizoen 3 maar komen!