ad
  • 8.081.139 stemmen

Suburra: La Serie - Seizoen 2 (2019)

Show titel: Suburra: La Serie

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: vrijdag 22 februari 2019

• Netflix Bekijk seizoen 2 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Suburra: La Serie

Afleveringen Seizoen 2 (2019)

1. 1. Trovatela

Terwijl Cinaglia wacht op de resultaten van zijn politieke campagne, krijgt Samurai weer zeggenschap over Aureliano en Lele. Spadino doet een slimme gooi naar de macht.

2. 2. Conseguenze

Livia wordt een pion - en een doelwit - in het conflict tussen Spadino en zijn moeder. Sara zoekt een nieuwe Vaticaanse bondgenoot en Cinaglia luistert niet naar Samurai.

3. 3. Più Vicino

Aureliano zweert wraak. Angelica bedenkt een plan om Spadino te helpen. Cristiana's argwaan over Lele groeit. Samurai zet Sara onder druk wat betreft de vluchtelingen.

4. 4. A Testa in Giù

Nadat Cinaglia overloopt, zien hij en Samurai de gevolgen onder ogen. Adelaide neemt de drugshandel van Ostia over. Lele vraagt Sara hem te helpen om Samurai te verslaan.

5. 5. La Culla

Terwijl Cinaglia plannen smeedt, wil Samurai een nieuwe bondgenoot zoeken en een oude het zwijgen opleggen. Aureliano wil Ostia's onderwereld weer onder controle krijgen.

6. 6. È Guerra

Nieuwe allianties worden gevormd en oude brokkelen af. Er vloeit bloed nu Ostia op voet van oorlog staat door spanningen rond drugsterritoriums.

7. 7. Santi Pietro e Paolo

In de nasleep van het geweld zet Cinaglia zijn meedogenloze plan door. Aureliano en Spadino sluiten een deal en Lele krijgt te maken met de toorn van Samurai.

8. 8. Dimmi la Verità

Terwijl de verkiezingen naderen en Samurai zijn grip op de macht verliest, vraagt Aureliano Nadia om hulp. Spadino wordt gechanteerd en Lele maakt een noodlottige keuze.

avatar van johannesA_mm

johannesA_mm

Eerste aflevering gezien. Begint weer fijn. Dit soort series mag ik graag zien.

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ook het tweede seizoen is weer erg vermakelijk met o.a. Aureliano, Spadino en Lele. En er waren meer dan genoeg ontwikkelingen in met name de slotaflevering wat een derde seizoen rechtvaardigd. Kom maar op!

avatar van donmarko22_mm

donmarko22_mm

Ik heb het idee dat ik het eerste seizoen een stuk sterker vond, maar kan niet uitleggen waarom. Denk dat ik s01 toch eens terug moet kijken.

avatar van Ronjossch

Ronjossch

Lekkere serie om te kijken.

Beide seizoen afgelopen 2 weken gekeken.

Film was al bekend bij mij, maar serie toch leuker IVM uitgebreider personages.

Laat seizoen 3 maar komen!