Mijn Series +

Suburra: La Serie - Seizoen 3 (2020)

Alternatieve titel: Suburra: Blood on Rome

Italiƫ
Actie / Misdaad

ontwikkeld door Daniele Cesarano, Barbara Petronio, Ezio Abbate, Fabrizio Bettelli en Nicola Guaglianone
met Claudia Gerini, Emmanuele Aita en Filippo Nigro

Een badplaats in de buurt van Rome wordt het toneel voor een confrontatie tussen Kerk, corrupte politici en georganiseerde misdaad. Het conflict wordt steeds meedogenlozer, waarbij de grenzen van het toelaatbare steeds meer vervagen. In deze machtsstrijd volgen we Aureliano, Spadino en Lele. Alle drie opgegroeid in een verschillende omgeving met ieder een eigen ambitie en passie. Hoe zijn deze drie jonge mannen in de maffiawereld beland en wat beweegt hen eigenlijk om erin te blijven?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2