Mijn Series +

SpongeBob SquarePants - Seizoen 3 (2001-2004)

Alternatieve titel: SpongeBob

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Stephen Hillenburg
met de stemmen van Tom Kenny, Bill Fagerbakke en Rodger Bumpass

Diep in de oceaan, in het stadje Bikinibroek, woont een zeespons genaamd SpongeBob SquarePants. Hij heeft de vorm van een schuurspons, is felgeel van kleur en heeft gaten over zijn gehele lichaam. Zijn standaard outfit bestaat uit een bruine broek, een rode stropdas, een paar witte sokken en zwarte lakschoenen. Hij woont in een ananas samen met zijn huisdier, de katachtige zeeslak Gerrit. SpongeBob werkt als chefkok in het beroemde restaurant 'De Krokante Krab'. SpongeBob is van jongs af aan boezemvrienden met Patrick Ster, een niet al te snuggere zeester, die woont onder een ronde rots, twee huizen naast SpongeBob. De buurman van zowel SpongeBob als Patrick is de inktvis Octo Tentakels, een veelal chagrijnig en saai persoon, die zich met grote regelmaat dood ergert aan zijn hyperactieve buren, maar ook over het algemeen over alles wat te klagen kan hebben.

1. The Algae's Always Greener/SpongeGuard on Duty
  2. Club SpongeBob/My Pretty Seahorse
  3. Just One Bite/The Bully
  4. Nasty Patty/Idiot Box
  5. Mermaid Man and Barnacle Boy IV/Doing Time
  6. Snowball Effect/One Krabs Trash
  7. As Seen on TV/Can You Spare a Dime?
  8. No Weenies Allowed/Squilliam Returns
  9. Krab Borg/Rock-a-Bye Bivalve
  10. Wet Painters/Krusty Krab Training Video
  11. Party Pooper Pants (SpongeBob's House Party)
  12. Chocolate with Nuts/Mermaidman and Barnacleboy V
  13. New Student Starfish/Clams
  14. SpongeBob B.C. (Before Comedy) (Ugh)
  15. The Great Snail Race/Mid-Life Crustacean
  16. Born Again Krabs/I Had an Accident
  17. Krabby Land/The Camping Episode
  18. Missing Identity/Plankton's Army
  19. Lost Episode (The Sponge Who Could Fly)
  20. SpongeBob Meets the Strangler/Pranks a Lot

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.