Mijn Series +

SpongeBob SquarePants - Seizoen 2 (2000-2003)

Alternatieve titel: SpongeBob

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Stephen Hillenburg
met de stemmen van Tom Kenny, Bill Fagerbakke en Rodger Bumpass

Diep in de oceaan, in het stadje Bikinibroek, woont een zeespons genaamd SpongeBob SquarePants. Hij heeft de vorm van een schuurspons, is felgeel van kleur en heeft gaten over zijn gehele lichaam. Zijn standaard outfit bestaat uit een bruine broek, een rode stropdas, een paar witte sokken en zwarte lakschoenen. Hij woont in een ananas samen met zijn huisdier, de katachtige zeeslak Gerrit. SpongeBob werkt als chefkok in het beroemde restaurant 'De Krokante Krab'. SpongeBob is van jongs af aan boezemvrienden met Patrick Ster, een niet al te snuggere zeester, die woont onder een ronde rots, twee huizen naast SpongeBob. De buurman van zowel SpongeBob als Patrick is de inktvis Octo Tentakels, een veelal chagrijnig en saai persoon, die zich met grote regelmaat dood ergert aan zijn hyperactieve buren, maar ook over het algemeen over alles wat te klagen kan hebben.

1. Your Shoe's Untied/Squid's Day Off
  17. Procrastination/I'm with Stupid
  18. Sailor Mouth/Artist Unknown
  19. Jellyfish Hunter/The Fry Cook Games
  20. Squid on Strike/Sandy, SpongeBob, and the Worm

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.