Mijn Series +

Blue Mountain State - Seizoen 1 (2010)

ontwikkeld door Chris Romano en Eric Falconer
met Darin Brooks, Alan Ritchson en Ed Marinaro

We volgen de dagelijkse bezigheden van drie eerstejaars studenten, als zij zich proberen aan te passen, aan het leven als een student aan de Blue Mountain State University. Alex is een getalenteerde quarterback die het prima vindt om als reservespeler op de bank te zitten. Hij houdt zich namelijk meer bezig met feesten met zijn beste vriend Sammy. Sammy streeft ernaar om de mascotte van de school te worden. Craig, daarentegen is een toekomstige pro wiens leven al compleet is uitgestippeld. Dit komt voornamelijk door zijn overheersende vriendin. Als eerstejaars student aan de Blue Mountain State University draait het niet alleen om Football, maar om nog veel meer dan dat. Als eerstejaars ontkom je namelijk niet aan de grote hoeveelheid vrouwen en feesten. En naast dit alles moet er natuurlijk ook nog college gevolgd worden. Hoe zullen deze drie heren hun eerste jaar doorkomen?

1. It's Called Hazing, Look It Up!
  2. Promise Ring
  12. Piss Test
  13. Bowl Game
avatar van W B
W B
Erg leuke serie. Luchtig, heerlijke humor, leuke personages, en de nodige perikelen die spelen bij studenten.