Mijn Series +

Man About the House - Seizoen 3 (1974)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Brian Cooke
met Richard O'Sullivan, Yootha Joyce en Sally Thomsett

Chrissy en Jo zijn twee vrijgezelle meisjes van rond de twintig die een verdieping huren bij het echtpaar George en Mildred Roper. Ze zoeken een vervanger voor hun vertrokken mede-huurster, om de huur te kunnen betalen. Op de advertentie komt een jongeman, Robin, af. Met name George heeft er grote problemen mee dat een jongen bij twee dames gaat wonen. Jo en Chrissy zien Robin na enig beraad wel zitten, ook omdat hij voor kok studeert - en dus prima kan koken. Samen maken ze van alles mee en proberen ze allerlei ondeugende streken voor de Ropers te verbergen.

1. Cuckoo in the Nest
  2. Come into My Parlour
  3. I Won't Dance, Don't Ask Me...
  4. Of Mice and Women
  5. Somebody Out There Likes Me
  6. We Shall Not Be Moved
  7. Three of a Kind

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.