Mijn Series +

Man About the House - Seizoen 1 (1973)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Brian Cooke
met Yootha Joyce, Richard O'Sullivan en Sally Thomsett

Chrissy en Jo zijn twee vrijgezelle meisjes van rond de twintig die een verdieping huren bij het echtpaar George en Mildred Roper. Ze zoeken een vervanger voor hun vertrokken mede-huurster, om de huur te kunnen betalen. Op de advertentie komt een jongeman, Robin, af. Met name George heeft er grote problemen mee dat een jongen bij twee dames gaat wonen. Jo en Chrissy zien Robin na enig beraad wel zitten, ook omdat hij voor kok studeert - en dus prima kan koken. Samen maken ze van alles mee en proberen ze allerlei ondeugende streken voor de Ropers te verbergen.

1. Three's a Crowd
  2. And Mother Makes Four
  3. Some Enchanted Evening
  4. And Then There Were Two
  5. It's Only Money
  6. Match of the Day
  7. No Children, No Dogs
Die was echt goed na het eerste seizoen wordt het alleen nog maar beter.

avatar van Baggerman
De blonde vond ik stiekem altijd wel een lekker ding.

avatar van Jester
Leuke serie, vooral ook door de aanwezigheid van George en Mildred.