Mijn Series +

Chewing Gum - Seizoen 2 (2017)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Michaela Coel
met Michaela Coel, Danielle Walters en Robert Lonsdale

Tracey is een zwaar gelovige, tweeëntwintigjarige inwoonster van de Tower Hamlets in Londen. Ze is er helemaal klaar voor om haar idool Beyoncé te volgen en los te breken uit haar omgeving. Daarnaast is ze voornamelijk bezig met jongens.

1. WTF Happened?
  2. Replacements
  3. Just Need Some Company
  4. Orlando
  5. Road Trip
  6. Age Ain't Nothing but a Number
avatar van Robbie.T.
Seizoen 1 vond ik niet geweldig maar zeker leuk genoeg om seizoen 2 ook te proberen. Dat werd een binge-watch en eerlijk is eerlijk: ik heb me echt kostelijk geamuseerd. Coel is erg sterk in haar rol en met name de eerste vier afleveringen van dit seizoen zijn de beste van heel de serie. Dikke 7 en van mij mag er een derde seizoen komen.