ad
  • 8.080.847 stemmen

Chewing Gum - Seizoen 2 (2017)

Show titel: Chewing Gum

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: donderdag 12 januari 2017

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Chewing Gum

Afleveringen Seizoen 2 (2017)

1. 1. WTF Happened?

Tracey keert terug naar de Pensbourne flats maar wordt door zowel Candice als Joy afgewezen. Niets loopt zoals het zou moeten en Tracey heeft het lastiger dan ze had gehoopt.

2. 2. Replacements

De moeder van Tracey besluit haar dochter wat tests te laten ondergaan alvorens ze ermee instemt dat ze weer terug thuis mag komen. Tracey is ondertussen druk bezig met het vervangen van Connor en Candice.

3. 3. Just Need Some Company

Tracey heeft gezelschap nodigt en stemt er daarom mee in om met Boy Tracey naar een feestje te gaan. Tracey hoopt iemand te kunnen vinden die haar aantrekkelijk vindt Tracey krijgt toegang tot een seksclub.

4. 4. Orlando

Tracey heeft geen zin meer om tijd door te brengen met Connor en zijn vriendin. Cynthia eist verontschuldigingen van Ronald. Esther wordt voor Candice aangezien.

5. 5. Road Trip

Tracey en Ola besluiten het weekend waarin Aaron en Candice elkaars ouders ontmoeten, binnen te vallen. Candice heeft er genoeg van dat Aaron zich niet als een echte man gedraagt. Ola ontmoet nieuwe mensen en Cynthia vindt dat ze proactief moet zijn op seksueel gebied.

6. 6. Age Ain't Nothing but a Number

Het is maar de vraag of Tracey zich prettig voelt bij het idee dat Cynthia haar maagdelijkheid verliest. Tracey besluit bij een boekenclub te gaan in de hoop echte mannen te treffen. Karly heeft de hulp van Big Leish ingeschakeld om de vader van haar kind te vinden.

avatar van Shaky

Shaky

Seizoen 1 vond ik niet geweldig maar zeker leuk genoeg om seizoen 2 ook te proberen. Dat werd een binge-watch en eerlijk is eerlijk: ik heb me echt kostelijk geamuseerd. Coel is erg sterk in haar rol en met name de eerste vier afleveringen van dit seizoen zijn de beste van heel de serie. Dikke 7 en van mij mag er een derde seizoen komen.