Mijn Series +

Army Wives - Seizoen 1 (2007)

Drama / Oorlog

ontwikkeld door Katherine Fugate
met Brian McNamara, Wendy Davis en Catherine Bell

'Army Wives' vertelt het verhaal van vier vrouwen en een man die één overeenkomst hebben: ze houden allemaal van iemand die in het Amerikaanse leger zit. Ondanks hun verschillende karakters groeien de vrouwen dicht naar elkaar toe en ontwikkelen ze een hechte band. De echtgenotes worstelen met problemen vanwege het leven onder strikte militaire regels en het missen van hun partner.

1. A Tribe is Born
  10. Dirty Laundry
  11. Truth And Consequences
  12. Rules of Engagement
  13. Goodbye Stranger
Heerlijk genieten van de perikelen van de vrouwen en mannen op de basis en natuurlijk van een heerlijke Kim Delaney als Claudia Joy Holden