Mijn Series +

Two and a Half Men - Seizoen 9 (2011-2012)

ontwikkeld door Lee Aronsohn en Chuck Lorre
met Jon Cryer, Angus T. Jones en Ashton Kutcher

Charlie Harper leeft in een vrijgezellenparadijs. Hij heeft een strandhuis in Malibu, een vet betaalde job en een agenda vol afspraakjes. Tot zijn broer Alan bij hem intrekt. Alan is één brok zenuwen, verwikkeld in een (v)echtscheiding en vader van een 10-jarige zoon, Jake, die hem vergezelt.

1. Nice to Meet You, Walden Schmidt
  8. Thank You for the Intercourse
  9. Frodo's Headshots
  10. Fishbowl Full of Glass Eyes
  11. A Lovely Landing Strip
  12. One False Move, Zimbabwe!
  13. Slowly and in a Circular Fashion
  22. Why We Gave Up Women
  23. The Straw in My Donut Hole
  24. Oh Look! Al-Qaeda!
avatar van daan258
Ook dit seizoen weer is opnieuw bekeken.
Het eerste seizoen waar Charlie uit de serie is en Ashton Kutcher erbij is gekomen.
Ik begrijp de vele negatieve berichten niet echt. Ja natuurlijk is Charlie een gemis maar Kutcher weet het ook zeker leuk te doen en vind ik de serie nog steeds super vermakelijk.

Van mij voor dit seizoen ook zeker nog wel een 3.5*

avatar van Phantasm
Is nog wel om aan te zien, maar met Charlie Sheen was het gewoon veel leuker.

avatar van ZZ TOP
Toch een prima seizoen na het vertrek van Charlie Sheen. Ik had zo mijn twijfels, omdat Charlie Sheen natuurlijk gewoon bij deze serie hoort, maar Ashton Kutcher doet het meer dan prima. Alleen de rol van Zoey (Sophie Winkleman) begint wel een beetje te irriteren. Vooral haar accent.
Maar het blijft gewoon lekkere vermakelijke nonsens voor tussendoor.

ZZ TOP schreef:
Maar het blijft gewoon lekkere vermakelijke nonsens voor tussendoor.

Tja, wat verwacht je anders van een lid van The Royal Family