• 10.567 nieuwsartikelen
  • 8.965.332 stemmen

Black Cake - Seizoen 1 (2023)

Show titel: Black Cake

Afleveringen: 8

Speelduur: 7 uur en 37 minuten

Ontwikkeld door: Marissa Jo Cerar

Met: Stephanie Jacob, Rupert Evans en Cara Horgan

Datum van release: woensdag 1 november 2023

Eerst uitgezonden op: Hulu (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk seizoen 1 via Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Black Cake

Eind jaren zestig verdwijnt een weggelopen bruid genaamd Covey in de branding voor de kust van Jamaica en er wordt gevreesd dat ze verdronken is of dat ze op de vlucht is voor de moord op haar man. Vijftig jaar later verliest Eleanor Bennett, een weduwe van in de zestig, in Californië haar strijd tegen kanker, waardoor haar twee vervreemde kinderen een usb-stick achterlaten met voorheen onvertelde verhalen over haar reis van het Caribisch gebied naar Amerika. Deze verhalen, verteld door Eleanor, choqueren haar kinderen en verandert alles uit wat ze dachten te weten over de oorsprong van hun familie.

Afleveringen Seizoen 1 (2023)

1. 1. Covey

1 november 2023 (1 uur)

2. 2. Coventina

1 november 2023 (59 minuten)

3. 3. Eleanor

1 november 2023 (1 uur en 01 minuut)

4. 4. Mrs. Bennett

8 november 2023 (55 minuten)

5. 5. Mother

15 november 2023 (52 minuten)

6. 6. Ma

22 november 2023 (56 minuten)

7. 7. Birth Mother

29 november 2023 (56 minuten)

8. 8. Nine Night

6 december 2023 (58 minuten)

avatar van lang pee

lang pee

Very sad to be giving this two stars.It starded out so well. A 5 start beginning, that descended into confusion, boredom, and outlandish coincidences.Review van het boek door Tadedecaro. Dit is helemaal wat ik ook van de serie vind. Begint zeer boeiend maar zakt na enkele afleveringen als een pudding in elkaar. Teveel wisselingen in de tijd en teveel toevalligheden, en natuurlijk als een Winfrey eraan meewerkt kennen we het thema al, niets mis mee maar ik heb er even genoeg van....