Mijn Series +

F.C. De Kampioenen - Seizoen 10 (1999-2000)

Belgiƫ

ontwikkeld door Bruno Raes, Luc Beerten en Willy Vanduren
met Danni Heylen, Marijn De Valck en An Swartenbroekx

De serie draait om de belevenissen van een slecht presterende café-voetbalploeg, genaamd F.C. De Kampioenen. Ze kunnen niet zonder elkaar ondanks de vele rivaliteiten, streken en jaloezie. Veel scènes spelen zich in de kroeg van de familie Crucke en op het veld. Dit veld ligt dichtbij de garage van DDT, die steeds probeert om De Kampioenen te dwarsbomen. De meeste andere belangrijke personages zijn de spelers en hun vrouwen, en Boma, de sponsor en tevens voorzitter van de club.

1. Wie het Schoentje Past...
  2. Monsieur Boma
  11. Kolonel Waeterslaeghers
  12. Voorrang van Rechts
  13. Totale Uitverkoop
avatar van Dorstigjimmyke
Eigenlijk vind ik die afleveringen met BTW nog altijd beter dan de laatste seizoenen van de Kampioenen. Hier is het nog altijd niet geforceerd.