Mijn Series +

F.C. De Kampioenen - Seizoen 8 (1997-1998)

Belgiƫ

ontwikkeld door Bruno Raes, Luc Beerten en Willy Vanduren
met Danni Heylen, Marijn De Valck en An Swartenbroekx

De serie draait om de belevenissen van een slecht presterende café-voetbalploeg, genaamd F.C. De Kampioenen. Ze kunnen niet zonder elkaar ondanks de vele rivaliteiten, streken en jaloezie. Veel scènes spelen zich in de kroeg van de familie Crucke en op het veld. Dit veld ligt dichtbij de garage van DDT, die steeds probeert om De Kampioenen te dwarsbomen. De meeste andere belangrijke personages zijn de spelers en hun vrouwen, en Boma, de sponsor en tevens voorzitter van de club.

1. De Verhuizing
  10. De Oroscoop
  11. Het Clubblad
  12. De Aanhouder Wint
  13. Spoorloos
Het laatste seizoen met DDT helaas.

avatar van Dorstigjimmyke
KILLERBEE99 schreef:
Het laatste seizoen met DDT helaas.

Inderdaad. Blijft toch de beste van de drie. Fernand vond ik ook nog wel grappig, maar BTW haalt helemaal niet het niveau van die twee.