ad
  • 8.142.582 stemmen

F.C. De Kampioenen (1990-2020)

22 seizoenen

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: 6 oktober 1990

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over F.C. De Kampioenen

De serie draait om de belevenissen van een slecht presterende café-voetbalploeg, genaamd F.C. De Kampioenen. Ze kunnen niet zonder elkaar ondanks de vele rivaliteiten, streken en jaloezie. Veel scènes spelen zich in de kroeg van de familie Crucke en op het veld. Dit veld ligt dichtbij de garage van DDT, die steeds probeert om De Kampioenen te dwarsbomen. De meeste andere belangrijke personages zijn de spelers en hun vrouwen, en Boma, de sponsor en tevens voorzitter van de club.

Acteurs en Actrices

Dimitri De Tremmerie

Alle Media

Meningen over F.C. De Kampioenen

zondag 27 december 2020
F.C. De Kampioenen seizoen 22 Het laatste seizoen en de films waren heel wat minder. Maar met deze kerstspecial kan ik wel leven. Er is niet echt een verhaal, gewoon een leuke reünie tussen de acteurs in het mooi nagebouwde vertrouwde interieur. En mooi hoe ze een eerbetoon laten zien aan Xavier. Geen hoogvlieger natuurlijk, maar kom, leuk om gezien te hebben.

Dit lijkt me een mooie afsluiter van de hype, 30 jaar is mooi geweest lijkt me.
RIP Xavier = RIP FC De Kampioenen!

JorisTVmeter_mm

zondag 27 december 2020

Dit lijkt me een mooie afsluiter van de hype, 30 jaar is mooi geweest lijkt me.
RIP Xavier = RIP FC De Kampioenen!

donderdag 21 november 2019
F.C. De Kampioenen seizoen 9 Vanaf 7 december zendt Eén het negende en tiende seizoen van ‘F.C. De Kampioenen’ opnieuw uit. Afleveringen die altijd gemeden werden bij de herhalingen.

donderdag 21 november 2019